I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-07-11 23:11

EASY RIDER SVT 2

easy rider nu på 2:an , check it out ;)

Carlsberg don´t do circumcisions.
But if we did.
They´d probobly be the best circumcisions in the world.

2006-07-12 00:58
det gjorde jag, den var trevlig.
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!

2006-07-12 01:28
det gjorde jag oxå..inget jag vill se igen

2006-07-12 09:30
Den är bra.
Sjukt snyggt filmad, jävligt bra soundtrack, och ett av de bästa filmsluten någonsin.

2006-07-12 10:09
såg en intervju med nån av dem för längesen.. jävligt kul att de var pårökta som fan på riktigt vid lägerelden där.. de hade åkt in till stan och köpt det bästa weedet de kunde hitta och puffat som galningar.. iförsig Jack Nicholson så inte så förvånande, när min polares brorsa var på fest hos han i hollywood så målade han gröna kukar på väggarna under en syratripp.. hehe!

grym rulle såklart.. klassiker..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-07-12 17:23
get your motor running, head out on the highway, looking for adventure, and whatever comes our way...

Bästa film inledningen, Peter Fonda ser sjukt ball ut
Terrorists your game is through, cause now you'll have to answer to. AMERICAAA FUCK YEAH!!