I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

bara en natt - nattfilm på tv3

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2006-06-27 01:51

bara en natt - nattfilm på tv3

vafan, såg nån den? jag blev helt knäckt av slutet =/ så kan dom ju inte göra. var en sjukt fin film dock... helt... ja fin helt enkelt, och rätt simpel. önskar att man fick uppleva det =/

imdb

2006-06-27 22:11
porr?

2006-06-28 00:05
tycker den var sjukt chill, hade hört talas om den men trodde inte den skulle vara så bra. måste se uppföljaren Bara En Dag

2006-06-28 00:42
haha, nej inte porr =)

åhå, uppföljare till den? låter som om det skulle paja rätt mycket av det som byggdes upp i ettan. och kan man verkligen göra en uppföljare utan att upprepa allt? det hela gick ju typ ut på att dom knallade runt i stan och snackade om en massa djupa grejer, filmen kändes helt utvecklande för en själv, men en uppföljare låter skumt. man vill låta fantasin segla iväg med det slutet, inte få det bekräftat hur det gick.. eller egentligen vill man ju det, men ändå inte, inte såhär i efterhand =)

2006-06-28 00:49
Yes, filmen är grym!

Uppföljaren har jag inte hört talas om.. men det låter ju som en fasligt dålig idé med en uppföljare till den filmen.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"

2006-06-28 01:01
Jag såg också den filmen. Den var ju faktiskt väldigt bra vilket jag inte trodde eftersom att jag inte normalt gillar såna filmer.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-06-28 01:18
Uppföjaren kom 2004, Ethan och Julie är då 9 år äldre både i filmen och i verkligheten. De stöter på varandra igen när Ethan åker runt i Europa och gör reklam för sin nya bok. Filmen fick bra kritik som jag kommer ihåg och har 8,1 på IMDB. Så den kan nog vara värd att checka!

2006-06-28 01:31
halsont>> Ah, den var riktigt romantisk dock så vare det ett sjukt dåligt slut på filmen.

2006-06-28 02:29
Den va så nice alltså. Skönt tempo och jag gillade ändå slutet. Känner igen de där med att sitta på bussen och redan sakna.
Fixar uppföljaren nu. Blir nog till att kolla den redan i natt..
..

2006-06-28 12:19
EllandRoad P0

jag tycker nog inte att det var ett dåligt slut, men det var annorlunda, vilket var bra =) just då när den slutade ville man se resten men såhär i efterhand tycker jag att det var bäst att det slutade som det gjorde. och om uppföljaren har 8.1 på imdb måste jag banne mig se den :0

2006-06-28 12:22

2006-06-28 23:11
såg uppföljaren nyss. det var faktiskt en värdig uppföljare =) jag tror nästan att jag gillade den mer, eller iaf lika mycket. -Zakramento- P20 såg du den? om du gilldae tempot i den förra och slutet tror jag att du gillar denna filmen också =) den blev aldrig upprepande heller, lite seg i början men kompenserade lätt för det i slutet. fast nu får jag en känsla av att må dåligt på nåt vis... =/

2006-06-29 12:12
jo jag såg den. den va bra den också men rätt så annorlunda, dom va inte lika "eldiga" om man kan säga så om två väldigt milda människor. men dom hade fått till slutet också i 2an och jag är nästan ännu säkrare på dom i 2an än va jag va i 1an och där hade jag ju fel..
..

2006-06-29 19:38
-Zakramento- P20

*typ lite spoiler här*

jo men det måste ju har varit en tanke med att göra det icke eldigt i början på 2an för då kunde karaktärerna utvecklas mer och mer allt efter som filmen rulldae på. och till slut få till det slut som det blev, där det blev eldigt som fan ändå. till slut brast det typ för dom och så började det brinna, typ.