Producent
2006-06-19 14:10
Nacho Libre
hehe...denna film verkar riktigt bra....det e ju endå jack black som har huvudrollen i denna film....nån här som har hunnit se den än?? Nacho Libre
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Verkar bra, fast alla filmer som Jack Black är med i är väl bra :)
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
Producent
2006-06-19 14:13
Jonsson_man: inte alla men dom flesta...king kong va ju värdelös så inte alla filmer med han e bra =)
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
den är ju gjord av Jared Hess... han gjorde även Napoleon Dynamite så man kan ju hoppas på att den här har sina moments den också.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fumez Just de ja, en dålig iaf :P
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
Att jack black är med betyder inte att den är sevärd.. men när killen bakom napoleon dynamite ligger bakom även denna film så bler den helt plötsligt intressant.
Måste bli bra när pedro e med :)
Jag vill fett se den och kommer så göra när den kommer hit :9
Usel film, var nog det sämsta jag sett i mitt liv
http://duckdown82.tumblr.com/
Såg den på flyget för några veckor sedan, inte alls bra. Dock är jack black alltid bra, så några gånger får man garva iafall.
jag tror jag inte garvade en enda gång under filmens gång, men kanske för att jag har dålig humor .. ^^
Puss hej
Den va sjukt bra haha :D
Fyfan vilken usel film. Hade högre förväntningar efter Napoleon Dynamite, plus att jag brukar gilla Jack Black. Vafan hände? Imorrn ska jag se Talladega Nights, den får fan inte bli en likadan besvikelse för då blir jag knärre.
den som hoppas skiter på sig och dör
Riktigt bra rakt igenom. Jack Black gör jobbet =)
Mohända filmen med världens mest ojämna recentioner? i tidningarna har den fått allt från 4 av 5 til 1 av 5...hmm
filmen blev kass pga den genomgående flumkänsla ala napoelon dynamite som här bara kändes väldigt påklistrad tycker jag
chase the clouds away
Shit jag diggar verkligen den här rullen. Som Napoleon Dynamite utan den svarta humorn. Mer lättsam skräp humor; pruttar, kyrkan, brottning och konstig mat. Mmm. Fucking 4/5. :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
oj oj... haha, den här filmen var ur skön. Underbar känsla och rolig till och från. Jack black håller måttet.
Crime Pays, ask the Rothschilds!
gilla denna som fan :) fattar inte varför folk klagar!.. grym rulle ffs!
Skyll inte på mig, jag rösta rött.
försökte verkligen vara napoleon dynamite, men den var inte speciellt bra jack black var rolig med sin spanska dialekt men det var allt 3/10
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
såg den igår .. tyckte den var helt ok .. skrattade ibland och somnade inte.. ger den en 5/10
klar tia! klockren film. älskar den där uteliggaren " i only belive in science" och sen alla fighters, haha "el snowflake" se den om ni inte sett den ännu.. hans serenad i slutet är inte att leka med heller.
en riktigt dålig film. Hade aldrig kunnat tro, att en film med Jack Black skulle vara så dålig... SUCK!
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
en av årets största besvikelser fyfan va dålig film
antingen så¨hatar man denna eller så älskar man den finns inget mitt emellan
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Nacho Libre är en livsstil..