I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-06-06 21:59

Grey's Anatomy

Helt såld, kan bara inte missa ett avsnitt! Blev helt förkrossad idag när jag hörde att det var säsongsavslutning redan nästa vecka, kan inte få nog. Jag hatar såna serier som bara går en gång i veckan, jag blir extra beroende av såna!
En av de populäraste Tv-serierna i USA också, ingen annan som gillar det här?

Okej, nu går jag!

2006-06-06 22:03
Tycker det är en av de bästa serierna för tillfället. Lite synd att även USA har säsongsuppehåll just nu. Dock var det en mäktig avslutning på säsong 2. Jag vet dock inte hur långt dom har kommit i Sverige ännu men förmodligen så tar dom en paus mitt i säsong 1 eller 2, de brukar göra så för att mjölka ut serien så lång tid som möjligt.
http://www.twitter.com/michaelcrackson

2006-06-06 22:23
Vet faktiskt inte heller hur långt de hunnit nu, om det är de sista avsnitten på säsong 1 nu eller om de pausar mitt i, riktigt tråkigt iaf..
Okej, nu går jag!

2006-06-06 23:21
jag vet inte riktigt vad jag ska tycka...men min lojalitet mot extremt underskattade isaiah washington gör att det får bli tummen upp tills vidare.
skriv kort, helst inte alls

2006-06-07 01:40
nån som vet vilket avsnitt och säsong sverige ligger på?
så kan man ju börja tanka istället.

2006-06-07 06:58
Jag har sett reklam på TVn om det där, men har aldrig sett det. Ska nog börja kolla om det nu är så bra :p

2006-06-07 07:01
känns som en scrubs-ripoff utan skämt.
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.

2006-06-07 09:39
Utter: Sant, i grey's anatomy tar dom upp saker om hur det är att vara doktorer som man redan hört 200 ggr i Scrubs.

Kul att veta är att Scrubs har skämtat lite om Grey's Anatomy.
Essen sie mein scheisse!?

2006-06-07 10:19
Tycker inte Greys har härmat Scrubs på något vis, och jag är ett sjukt stort Scrubsfan. Sure de är intärner men annars hade stämningen blivit sjukt mkt stelare om det var doktorer direkt. Visst uppkommer liknade situationer osv som Scrubs men serierna är ju helt åtskilda i handlingar, relationer, komik osv. Att de jobbar på sjukhus är typ enda likheten.
http://www.twitter.com/michaelcrackson

2006-06-07 10:56
Att Greys anatomy skulle likna scrubs är ju samma som att scrubs skulle likna E.R.

TÄNK EFTER HORER

2006-06-07 18:35
det är andra säsongen som sänds just nu på femman, elfte avsnittet nu på tisdag. skumt dock att första säsongen hade nio avsnitt men andra har tjugsosju. men det har antagligen att göra med att första var lite av ett försök. jag gillar annars serien även om den känns lite för förutsägbar i det att den alltid ska skildra olika perspektiv på samma känsla eller fenomen. det gör greys och dh så lika och minst sagt tråkiga.

2006-06-08 01:43
huvudrollen är jävla snygg
Jag är en tviiiiivelaktig figur

2006-06-08 02:14
Så Kliche den serien. typ sett allt innan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-06-08 11:25
Tycker den serien suger rätt hårt.

2006-06-08 16:38
Jävla skitserie, fattar inte hur ni kan se på skiten. ER är och kommer alltid förbli bäst, resten är bleka kopior.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-06-13 02:28
nu hör det kanske inte till ämnet, men jag har utvecklat en sjuk fetisch för Dr Elliot i Scrubs. Vill mest bara äta upp den lilla slinkan. Hemskt underbar kvinna.
En otrevlig jävel med ett hjärta av smultronpaj.