I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2006-05-24 04:09

Absolut Sämst?

Vilken film tycker ni är den absolut sämsta någonsin?



Enligt mig är det Nemesis & Nemesis 2. Låt mig beskriva lite;

Nemesis: Det råder anarki i världen och politikerna kastar in Cyborgs som ska stoppa terrorister. En snubbe ska hindra dessa Cyborgs från att utplåna mänskligheten. Hela filmen är ett totalt jävla sömnpiller förutom slutscenen. Då ska de åka ett rymdskepp som är en leksak typ, och för att det ska se high-tech ut så har piloten tejpat fast typ en Niko kamera eller nåt på ena ögat. När de lyfter så kommer en Cyborg som rör sig som jag vet inte vad och hakar sig fast på undersidan och sliter ut hela golvet som om det vore alluminie folie.. Slut.

Nemesis 2: Denna gång är det typ samma story, Cyborgs som ska utplåna allt och alla. Men huvudfiguren är en kvinna lika krallig som stallone som lever i Afrika. Hela filmen igenom så springer hon typ över savannen.... Tills återigen allt häftigt kommer i slutet. Roboten kommer! (En man iklädd i någon gammal dykardräkt och massa gummidäck runt sig som talar i en röstförvrängare). Det ser så ut iaf.. Hon spränger honom iaf typ 68 gånger man han kommer tillbaka.. Slut.


Asså jag fattar inte hur de ens kunde göra en uppföljare på en så brutalt värdelös film. Den är så tråkig att man skrattar sig hjälplös. Jag och en kompis har snackat om dessa filmer ett halvår för att de är så dåliga så vi ska se dem i veckan.

Tyvärr hittar jag inga screenshots eller bilder på google för att den är så DÅÅÅÅLIG!!!


Highlander - End Game är för övrigt en stark kandidat också..

Shoot!

I'm Superman! King fucking Kong! I can pick you up and throw you a million miles. I'm number one. Number fucking one. I'm number one. Number fucking one. Number one! Number one! Number one!