I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vad heter simpsonavsnittet?

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2006-05-21 03:18

Vad heter simpsonavsnittet?

Letar efter ett avsnitt men minns inte specc mkt so bare with me. Det är en rättegång, och någon(advokat eller åklagare) säger något så sjukt dumt, motståndaren protesterar på vilket dommaren funderar lite och svarar: "Im gonna allow it."

Kanske inte ens är simpsons men har för mig det :)

Help plx!

"Och Paris Hilton skulle kanske valt att hålla sig borta från bioduken. Hennes insats i "House of whacks" gav henne en Razzie Award för årets sämsta kvinnliga biroll. "

2006-05-21 03:39
ok jag är säker på att det är simpsons
"Och Paris Hilton skulle kanske valt att hålla sig borta från bioduken. Hennes insats i "House of whacks" gav henne en Razzie Award för årets sämsta kvinnliga biroll. "

2006-05-21 03:40
newyork:
men du anstränger dig fan på att adda ALLA användare på whoa med tre bokstäver....david!

saki:

tror det e simpsons faktiskt

2006-05-21 03:40
Det är inte när Homer kör över "snappy" med en sån där träskbåt och hamnar i värsta hillbilly rättegången i florida?

2006-05-21 03:43

2006-05-21 03:48
Jag har inget liv :(

Alligator avsnittet:
"Kill the Alligator and Run"
S11E19
Original Airdate: 4/30/00

Vet inte om det är rätt avsnitt men du kan ju kolla.

2006-05-21 10:22
Hm, det är väll för att Bart sitt i en sån där Hannibal-mask och försvaret tycker det är lite väl stämplande?
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL!
KOLLA MIN PROFIL!

2006-05-22 14:56
Nån aning om vilken säsong?

2006-05-22 16:52
Sändes inte det avsnittet häromdagen?

Det är väl avsnittet där Marge lyckas få alla varor med socker förbjuda i stan. Under rättegången sa den "åtalade"(en snubbe som ägde ngn godisfabrik lr liknande) att han han skulle göra slut på domarn, vilket leder till att Lionel Hutz protesterar.

2006-05-22 17:01
"Sweets and Sour Marge"
1308 DABF03
Original Airdate: 1/20/02

After buying the Duff Book Of World Records at a library book sale, Homer is inspired to set a record of his own. He rounds up all of Springfield and decides to build the world's tallest human pyramid. Just as the town is ready to accomplish the feat, the pyramid tumbles down and creates a massive rolling ball that finally comes to rest on a truck scale. The Duff representatives see the scale and determine that Springfield is pound for pound the fattest town on earth.

Disgusted by the flatulence, Marge decides to go on a crusade to stop the sugar onslaught on the town. She hires a lawyer and wins a class-action lawsuit against big sugar. The Judge then decrees that sugar be banned from Springfield for life. The town up in arms, Homer becomes a sugar bootlegger and starts smuggling sugar into town. When he brings in his big score, Marge implores him to dump the load, but when she realizes how sugar makes everyone in town happy, she gives up her crusade and the judge rescinds his decree.

Eller?
Skäms du inte?

2006-05-22 17:53
jo, exakt! haha, fan va roligt simpsons är
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL!
KOLLA MIN PROFIL!