I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-05-16 00:12

Vita Huset

Finns det ingen mer än ja som fäljer denna världens bästa serie?! Jag är sjukt beroende av President Bartlet och hans stab...var finns alla andra fans?;)

Wahajet slemmi

2006-05-16 00:45
var klistrar när det gick på svt innan det senaste uppehållet sen tappade jag intresset.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-05-16 02:00
Jo, jag har följt den slaviskt och såg sista avsnittet någonsin idag. Det var bra.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-05-16 22:50
Serien är bra men har varit lite ojämn de senaste säsongerna. De avsnitt som nu går på Svt är dock rätt okej. Gillar när dom förösker få demokrati att vara något precis så vackert som det är fast alla innerst inne vet att det inte är så på riktigt.

2006-05-16 23:07
Jo, det är en trevlig värld. Håller med om att det blev sämre efter att Sorkin slutade skriva men fortfarande grym serie. Gillade starkt hela Santos-kampanjen.

2006-05-18 16:24
är det någon som har länken till sidan där man kan kolla vem i vita huset man skulle vara? hörde lantz och mats hård prata om den imorse på p3.