I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-05-12 16:25

Spelet

Någon som har läst spelet vårens hajpade bok?

har läst 100 sidor och vill inte riktigt uttala mig en om boken....

2006-05-12 22:08
"Knock off the hippie shit, strap on a helmet, and start shooting. This is Malibu, Emily, I want you to storm that beach like it's fuckin' Normandie!" - Ari Gold

2006-05-15 14:32
ett hett tips är att skaffa den engelska utgåvan. Brutalt mycket snyggare (liknar en bibel).

Jag är snart klar med boken och måste säga att den är klart läsvärd. Huruvida hans metoder funkar om man inte har de kvalitéer som författaren i fråga besitter (verbalt begåvad och intelligent) kan jag bara gissa mig till. Själva huvudäventyret är klart spännande och det är kul att se hur han i takt med sina ökade skills känner en större tomhet inför vad han sysslar med.

To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2006-05-21 19:24
Har läst typ 200 sidor och är fortfarande lika besatt som när jag började för ett par dar sen...fan de e grymt skön storry...och de finns ju en hel del sköna metoder i boken.

Man får ju liksom allt svart på vitt...Ja menar man har säkert omedvetet använt sig utav de metoder som dom lägger fram i verkliga situationer...men nu kan man faktiskt välja utav ett aa va ska man kalla de "register" av metoder...

Då kan man anpassa sig till situationen o miljön ycket bättre.
A man is a man all his life. But a woman is only sexy until she becomes your wife.
Le King of LocKing: E.Z. Lock

2006-05-21 22:12
Flest poäng vinner.
Det är det livet går ut på.
America: where a poor black boy can grow up to become a rich white woman. Michael Jackson

2006-05-23 09:25
att vara uppkäftigt rolig har ju gett mig ett antal knull...haha
The sky always had little fluffy clouds..

2006-06-13 00:40
klart kul bok, även om jag gillar strauss rockbiografier bättre.
"i worship a god with an elephant head" /King Mob