I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-04-30 02:07

Running Scared

Skulle ha varit på Syriana men hamnade på helt fel biograf. Med ngn minuts betänktetid försökte vi skippa all high-school-mainstream-skit och gled in på Running Scared med 268 lediga platser. Rejält skön film som situationer längre än många andra liknande filmer. Pimpsen är tuffare, morden mer brutala och sexscenerna(en) mer vågade än något som SF tidigare antagligen har pallat rulla på sina biografer. Riktigt skön film som kör 100% nonstop när det rullar igång. En del klyschor som är svåra att undvika, men vafan, hur ska man annars göra en gangsterfilm..

Men vad faan var det med fokuseringen på brunnen när Oleg var inne i badrummet? Hade den ngn betydelse eller talade min hornhinna för mycket till mig?
Och vad är whoa-elitens dom över denna sköna dramatisering?

Hepp och pepp

2006-05-24 22:40
såg nyss filmen och kan inte annat än hålla med helt. Jävligt skönt filmad, bra story och några fina twistar...

när oleg är i badrummet hos de "twisted motherfucking cunts" som Tee så fint uttryckte sig, så fokuserar de mycket riktigt på brunnen, det finns lite blod där. Om det är det dom vill att vi ska se eller om det bara är lite new age filmande vet jag inte....

bra film iaf! se den!
Your best? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen!

2006-05-29 01:17
Extremt bra film!
Spårar ur lite slutet men jävligt nice i sin helhet. Ultravåld när det är som bäst.

++++
Crime Pays, ask the Rothschilds!

2006-05-29 10:53
mmm!
Många sammanträffande. Lite som en överdriven Pulp Fiction. Och ett extremt snyggt animerat outro slår det mesta:)
Crime Pays, ask the Rothschilds!

2006-08-02 18:25
FETASTE jävla film jag sett!

helt sjukt, hr fan kan ja inte ha hört om den innan?
www.gbg031.se

2006-08-03 02:44
Grym rulle...speciellt när man "råkar" se den av misstag utan några som helst förväntningar på den.....
Walk against me and it will be the last steps you take nukkah!.....Dirrrrty Dirrrrty!! www.dirtyrecipe.com

2006-09-19 14:41
Ja alltså den här filmen. Det är lätt bland de bästa filmerna jag sett på länge. Den är så fruktansvärd. Jag mår bara illa då jag tänker tillbaks på då Oleg är hos dom där twistade människorna. Rysningar. Sjukt bra skådespelande. Snygga kills. Jävlar vad det hände saker hela tiden.

10 av 10. Lätt.
High Coast Hoes ain't nuthin' to fuck with

2006-09-19 14:48
Riktigt bra film, hade inga förväntningar alls men den var faktiskt satans underhållande. Och outrot är fasansfullt snyggt

2006-09-19 21:04
Klyshig film in det värsta. Påtvingade svordomar och dåliga skådisar = nono. Flippade ur ungefär efter 20min, men på hockeyrinken ville jag svälja fjärrkontrollen. Twister är kul men come on? Enda som saknades var att nån vaknade upp i slutet och allt var bara en dröm. Men outrot var jävligt grymt, åtminstone det kan jag hålla med om! Såg också den av mistag, men jag kan inte påstå att jag hade tråkigt. Tur att man hade sälskap så man hade nån att garva med.
This is not a celebration of slipping through some crack.
This is sloth and devastation and we're the resulting trash.

2007-05-14 11:00
skit bra film tycker jag

2007-05-14 11:13
Ruggigt bra film.
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.