I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Min film på svt kl 21.00 ikväll

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2006-04-16 13:57

Min film på svt kl 21.00 ikväll

Hej. Vill gärna rekommendera er att se min gamla kortfilm Container som går på svt kanal ett ikväll 21.00!

Anywhere you go I am going to find you And every time you flow I'll be right behind you Just to let you know and constantly remind you You can never be as dope as I am
God-damn

2006-04-16 14:21
nice nice med kreativa människor..

ska kolla upp!
Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright <br> The more you stay the same, the more they seem to change. <br> Don't you think it's strange?

2006-04-16 14:27
jo jag kan zappa mellan viasat sport2 och den =)
Puzzle Productions / puzzleprod.com
soundcloud.com/iloice

2006-04-16 14:33
container är inte det lucas modyson's nya?
du är kär i mig.

2006-04-16 14:56
är det film?
http://www.homage.nu/

2006-04-16 14:56
asså film eller video
http://www.homage.nu/

2006-04-16 16:31
Svensson
Jo, även Moodysons nya heter Container men detta är som jag har förstått det en kortfilm som handlar om fem människor som flyr sina hemländer i hopp om ett bättre liv i Sverige.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-04-16 21:19
Jag såg den. Den var bra men jag tycker att så här korta kortfilmer i sig brukar vara ganska svåra att tycka om då det inte finns någon tid att utveckla karaktärer osv. Hade varit trevligt att se dig göra ett större projekt. Har du några nya projekt på g?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-04-16 21:36
Skeletor: Jag är tyvärr för okunning för att lägga upp saker på imdb. Men tydligen finns jag där som manusförfattare för en annan film. Har ingen aning om hur det gick till dock.

Maniack: Den var filmad på HD.

Svensson: Ja. Lukas fick namnet från mig.

Ice-L: Tack. Håller både med dig och inte ang. kortfilmer. Det beror väldigt mycket på filmen förstås.
Jag har nyligen gjort en till kortfilm, samt en novellfilm som också kommer gå i tv ganska snart.
Anywhere you go I am going to find you And every time you flow I'll be right behind you Just to let you know and constantly remind you You can never be as dope as I am
God-damn