I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

When a stranger calls

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2006-04-08 09:39

When a stranger calls

When a stranger calls (SPOILERS KAN FÖREKOMMA)

Gick på premiären igår kväll, med höga förhoppningar, trodde den skulle vara läskig, iaf så att jag skulle hoppa till ett par gånger. Men, men men... Inte en enda gång, hoppade jag till. Vilken besvikelse. För det första tar det 40-50 minuter för filmen att sätta igång. Sen när den väl börjar, så håller det kanske på... 10-15 minuter? Sen ere slut. För att inte gå in på det hemska skådespeleriet. I slutet på filmen, hörde jag knappt vad dom sa i filmen, för att alla i biografen pratade om hur dålig den va ( skojar inte) Om någon har sett filmen, säg vem mördaren var, för jag fattade 0 när hon såg honom ...

2006-04-08 09:42
håller på o laddar ner den nu.ska kolla senare
ROB

2006-04-08 10:04
vad hände med spoiler varning????!!!!!
Ett löv ifrågasätter inte vindens väg

2006-04-08 10:28
hmmmm.... jag skrev '' When a stranger calls, spoiler(?)'' ... -.-
Spoilar ändå inte, förutom min personliga åsikt

2006-04-08 11:13
Finns väl inge jävla spoiler varning i titeln?

"Spoilar ändå inte, förutom min personliga åsikt"
Glöm inte att du skrev "Om någon har sett filmen, säg vem mördaren var, för jag fattade 0 när hon såg honom"

Om någon skriver det, e d inte en spoiler då? ;)
www.Myspace.com/InsoMusic

2006-04-08 11:52
Keft inso innan jag kommer över å slår dej :)

2006-04-08 11:53
hahah :) ooow ;)

men så det du menar att den verkligen inte är värd att se eller inte en att tanka hem :P?
Ett löv ifrågasätter inte vindens väg

2006-04-08 12:02
wtn p16

Själv tyckte jag att den var rätt seg, och de ''Läskiga momenten'' var, mer eller mindre bara att dom höjde ljudet, i hopp på att tjejer under 15 skulle skrika till - vilket dom lyckades med. Om du vill gå se den på bio eller tanka hem den, får du gära göra det men säg inte att jag inte varnade dej : )