I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Söker Snowboardfilm

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2006-03-30 13:03

Söker Snowboardfilm

Hej!

Vet inte om detta egentligen kanske ska vara i sportforumet men då får ni flytta på det.

Tänke höra om någon vet vart jag kan få tag på en snowboardfilm som heter White Balance, gjord av Standard films 2003/2004?

Någon som kanske har den och vill sälja den? :P
eller vet vart man möjligtvis skulle kunna hitta den?

O ja har redan försökt googla mig fram för info men hittade inget, därav ber ja om hjälp =)

Take care now! Bye bye then!

2006-03-30 13:43
Själv föredrar jag robotfoods filmer :)

Amazon verkar ha den
12.

2006-03-30 14:43
Ahh thanks!

Ska kolla, aldrig köpt ngt via amazon, vet du hure funkar?

Ohh jasså, kanske ska kolla upp d då! Va ere för typ av filmer då? Mest freeride eller park?

2006-03-30 17:44
mest park, de leker otroligt mycket. otroligt skoj att titta på till skillnad från den mesta annan skit som görs. Och så är det schysst eller rolig musik till istället för jobbig ghetto hiphop eller metal.

Kolla upp :
Afterbang
Lame
Afterlame

Det är deras tre filmer de gjort hittills. Alla är jävligt bra, men afterlame är nog bäst. Men lame har snyggast förpackning :)

Nu rekommenderade brorsan någon film kallad "dc mountain lab" som tydligen ska vara helt sjuk också. Inte sett själv...
12.

2006-03-30 17:52
släng ett öga på den här "amatörfilmen"...
http://www.paralines.net/media/dirtymone ..
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."

2006-03-30 18:25
TrallFall P28 det där var ju inte snowboard :)

Bortsett från komprimeringen som gjorde att det såg ut som 20 år gammal Hi8kamera, så var den profesionellt gjord, både redigering och åkning.

2006-03-30 18:28
robotfood filmerna är grymma! bonus skivorna är roliga också.
smells like funk

2006-03-30 20:24
j-adD P20

Låter bra det där! Park e roligast o se, kolla upp Nixon Jibfest! fast den haru kanske redan sett :P Iaf riktigt kul underhållning d me.

Får kolla upp dem, o vart ja kan hitta dem, lär kanske finnas på junkyard eller boardstore eller ngt kanske?

2006-03-30 23:42
nixon jibfest tror jag vi fick gratis nån gång. är det inte då nån idiot försök raila en 360 graders cirkelrail och nästan lyckas? sjukling

ja kolla där. bara att googla annars
12.

2006-03-31 10:31
Ja den ere! Helt sjuk! Men kul o titta på :P

Ska kolla upp, hittade förresten filmen ja sökte efter nu oxå, får beställa den från USA bara.

2006-03-31 11:13
Robotfoods filmer är grymmast...

Mackdawgs senaste film är också skaplig: " From _____ With Love"...

Synd bara att snowboardfilmer är så jävla dyra nuförtiden.

ciao
..........?

2006-04-05 11:58
Paradox e fan nice också..iaf första 30 min
"Life is on the wire, the rest is just waiting"<br> Coletivo Êxito D`Rua<br> http://brasil.indymedia.org/images/2005/08/328099.jpg