I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-02-23 11:08

Bokrean

Idag startade ju som de flesta vet bokrean, så jag tänkte att vi kunde tipsa varandra om vilka böcker som kan vara värda att lägga vantarna på.

Haven't found a way to say Fuck You politely!

2006-02-23 12:56
Som alltid Rutiga kokboken för de som inte har den än. :D
"Not fuck myself in the head with stupid men"

2006-02-23 15:13
Jag köpte Bob Dylan "Memoarer-första delen". Ska nog köpa Bonniers stora film & videoguide också. Mitt tips är att kolla in Akademibokhandelns "Bargains in english", fanns en hel del roliga titlar här
"Shit's so thick you could stir it with a stick"

2006-02-23 22:38
Jag tycker det vore lite roligt om folk tipsade var man kan göra lite roligare fynd också. De större bokhandlarna, de flesta iofs över huvud taget, har ett ganska begränsat sortiment som de rear ut. Det gamla vanliga klassikerna + lite dan brown och så vidare. Inte alltför upphetsande det vill säga.

Mitt tips är Perssons bokhandel i Sollentuna centrum som har 40 % rabatt på alla böcker. Såväl inbundna som pocket, skön- och facklitteratur, lyrik osv.
Antikvariatet på sveavägen har också bokrea.
We are just statistics, born to consume resources.

2006-02-24 01:04
www.adlibris.se

De har grymt många textbooks (läroböcker), jag köpte flera st i ekonomi, för 79 kr/st. Det är alltså kontinuerligt uppdaterade böcker och de som reas ut är förra upplagan, men ändå grymt billigt när nypris är minst 600..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.