I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Guy Ritchie´s "Revolver" (Spoiler)

Hobby & Fritid - Kultur & Media

   

2006-02-11 15:58

Guy Ritchie´s "Revolver" (Spoiler)

Sökte i forumet men hittade ingen spoiler-tråd där man kan disskutera filmens handling. Beror det på att ingen har nån aning om vad den handlar om?

Snygg bild och snyggt ljud, jag vill gärna gilla den här filmen men för det krävs att jag förstår den. Den verkar ju vara helt obegriplig.

Någon som har nån idé om vad den går ut på? Om Mr Gold inte finns, hur kommer det sig då att han har folk som jobbar för honom?

Hade Schackspelaren och Bedragaren nåt botemedel mot hans påstådda blodsjukdom som inte sjukhuset hade? Tyckte inte det framgick riktigt.

Jaja, välkomna att föra in mig i ljuset och höja mitt betyg från 3/5 till 4/5. Eller kanske till och med 5/5 om nån ger mig en riktig aha-upplevelse. Fast för det krävs nog även att man kortar av alla konversationer som pågår i Greens huvud, de är lika utdragna som scener ur family-guy (Självklart inte lika roliga dock) och sänker tempot i filmen alldeles för mycket.