I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-02-04 11:29

Pippifråga

I vilken Pippifilm ligger Pippis pappa i vedlådan (velån)? Tror att det är i samma film som Prusseluskan skriker: "Hjälp ett mus!".

Beställ Advocrates & Assimilated på [email protected]

2006-02-04 12:45
Pippi = Smokers delight.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-02-06 19:00
Ingen som vet?

2006-02-06 19:08
Jo men det är ju när Pippi ska följa med sin pappa på de sju haven, och lämna alla.. så fixar hon med avskedskalas o grejer :)
"Sure, Kill Bill's a violent movie. But it's a Tarantino movie. You don't go to see Metallica and ask the fuckers to turn the music down." - Quentin Tarantino

2006-02-06 19:09
eller det kanske inte var de sju haven men nåt hav iaf...
"Sure, Kill Bill's a violent movie. But it's a Tarantino movie. You don't go to see Metallica and ask the fuckers to turn the music down." - Quentin Tarantino

2006-02-06 19:22
När hon drar ut på de sju haven så drar hon, tommy & annica själva för att befria Efrahim ju. Det här är ju ett avsnitt när Effe kommer å hälsar på väl? (Har nyss sett de sju haven och där var det inte med)

2006-02-06 19:37
Thirdperson - aa men jag har ngn film med pippi och där gömmer dom pappan i nån låda och sen visar för Prussiluskan... sen ska Pippi följa med pappan ut i haven och lämna alla andra så har hon avskedskalas .. fast hon stannar ju kvar sen...

filmen heter "pippi går till havs"

2006-02-07 09:36
så jävla tung låt, när pippi sjunger vid rodret på de sju haven :D
SKU - SKU - SKULASON!
Poet

2006-02-07 10:00
Är hon Prusseluskan en tysk skådespelare eller något? Hon ser jämnt så dubbad ut när hon snackar.
At the gates of Eternity...

2006-02-07 15:25
BC99 P22
Ja, hon är tysk och dubbad.
Har för mig det är en svensk-tysk samproduktion och även flera skådespelare är dubbade.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Poet

2006-02-07 16:13
Fridge : Det var inte det jag menade. Det finns många svenska filmer som tyskar hjälpt till med ekonomiskt, bland annat Beck och Kurt Wallander filmer mm. Cch då vill de gärna stoppa in ett för Tyskland bekant tyskt ansikte i filmen. Som oftast inte kan ett ord på svenska, men får mima och sedan bli dubbad till svenska. Och det var det jag menade och det som Eccan bekräftade.

At the gates of Eternity...

2006-02-07 16:15
usch när pippi ska åka med skeppet o sjunger nån sorglig låt...man gråter då
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.