Wrestling (spoilers: WWE, TNA)
Vår förra tråd blev ju lite full, så jag tänkte helt enkelt öppna en ny! Jag tänkte berätta hur läget såg ut när tråden skapades så vi kan se hur mycket som förändras osv :) Just nu står det till såhär på WWE: RAW WWE Champion - John Cena Intercontinental Champion - Nature Boy Ric Flair World TagTeam Champion - Kane&Big Show Womens Champion - Trish Stratus Rykten och nyheter: RVD är på väg tillbaka, Lita brottas inte aktivt på raw längre, vilket som suger. Joey Styles är kommentator vilket som är bra. Shelton Benjamin har fortfarande inte fått sin push. SmackDown World Heavy Weight Champion - Batista United States Champion - Benoit/Booker slåss i Best of 7 Series WWE TagTeam Champions - MNM Cruiserweight Champion - Kid Kash(!) Rykten och nyheter: Mark Henry har gjort comeback, Batista är fortfarande tråkig, Eddie kanske ska föras in i Hall of Fame i år, Kennedy är skadad, Batista och Booker T också, dock inte lika seriöst. Sonny Siaki kanske ska börja på SD, vilket som är mer än välkommet! Boogeyman äter mask. Paul Burchill är lovande. TNA NWA World Heavy Weight Champion - Jeff Jarret (Surprise!) X-Division Champion - Samoa Joe NWA Tag Team Titles - AMW Lite andra rykten som kanske slår in under denna tråds liv är: X-Division TagTeam Championship, Sting ska komma, en Womens Title ska skapas :) --- Låt oss återgå till våra diskussioner allt eftersom tiden går! Och låt oss alla be om två nya starka Heel-champs snart. Vi kan börja med lite frågor som: Vem är redo att ta titeln efter Batista? Nu när Eddie är borta finns nästan bara Randy och JBL som kandidater. Det krävs fler starka heels på SD. Det lär självfallet bli HHH som tar det från Cena, så på Raw kan vi ju fokusera oss mer på de mindre bältena, och vem som tar bältet efter HHH.. Någon mer än jag som hoppas på RVD eller Shelton?
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
|