Vem är egentligen Andy Milonakis ?
jag har alltid undrat hur gammal denna kille. Fattar inte om han e 10 eller 18. Sen hur kan MTV villja göra ett program med han ?
han e 76:a
asiwouldsay AHB AHB
hahah han e ful:D och programmet är vekligen inte bra:S
.....
Det började väl med att han spelade in freestyles och grejer med sin dv kamera å la ut på nätet, och han blev stor på så vis. Sen fick han va med på nån talkshow. (Typ conan o'brian lr leno lr nått sånt.) Och nu det här.. :P (Inte 100% men har för mig att det var så..)
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
rätt^^ och kan här 76:a ja! Han har nåt fel så att han ser mycket yngre ut än vad han är! En sjukdom alltså, kommer inte ihåg vad den heter dock.. Tycker han är grymt kul! Skön lätt dum humor :)
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Killen har inte kommit i målbrottet än. Kan vara därför jag trodde han var 15 år. Sjukt ballt när han intervjuar folk men sen har han sååna dator animerade små scener som är värdelösa..
Programmet han fick vara med i var "Jimmy Kimmel Live", har jag för mig att jag läst nånstans. Hans webcamfreestyles var lite småkul, men hans program är verkligen värdelöst.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha, snubben är fett skön!
Om jag tar på din kuk älskar du mig då?
han e FEEEET.. den killen rox!
Reggaetoooooooon
www.imdb.com han e född 1976 men lider av nån sjukdom som gör att han ser ut o låter som en 15åring
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ja vet! om alla ger fan i att läsa i tråden så kan vi skriva samma sak om och om igen till förbannelse! låter det bra? han är 76a han har en sjukdom som gör att han ser ut som en pojkspoling och han var INTE med i the man show! Han suger åsnepung.. F.ö. det finns juh folk med grövre variant av den sjukdomen t.ex. gary coleman som ser ut som han är 10 fortfarande nu är han e typ 40... tror du han får mycke sex? e inte de lite pedofili att tända på honom?? just a thought
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
i början hata jag hans show, nu tycker jag den ändå är ganska rolig
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
dom gjorde en intervju med Gary Coleman på dansk tv, han har aldrig haft sex. Han tyckte inte att det va viktigt, han sysslade hellre med sina modelltåg.
undra om han är som en 26åring privat
Always in trouble/You can blame my mother/Gave birth to a gorilla and raised him in the jungle
lr hur gammal han nu va
Always in trouble/You can blame my mother/Gave birth to a gorilla and raised him in the jungle
ja hatar den snubbeen skit mkt! Hang him high !!
Efter drift kommer solsken. (Snackar inte bilar)..................
Justshootme sa det ! :)
Efter drift kommer solsken. (Snackar inte bilar)..................
Moderator
2005-12-18 23:02
Han är så jävla störd i huvudet. Jag blir allvarligt förbannad på världen varje gång jag ser honom. Hur fan kan någon bestämma sig för att ge honom plats i tv och en massa pengar? Så sjukt störigt jävel! Han borde för övrigt hata sig själv eftersom den dagen han bantar och försöker bli snygg så kommer han att börja förlora pengar i rask takt. Haha snacka om förlorare!
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
borde inte han leva typ ett tio ggr längre liv om han inte åldras?:P
Vi har redan haft en sån här tråd när retards spyr galla över en cool och rolig kille. Andiii är bäst.
men hur får han stjärnor som snoop och andra som ying & yang twins på sitt program? varför vill de ens ställa upp?
Cancerkatten F23: för att de artisterna du tog upp är med i vafan som helst?
Fårsår inte hur han har blivit upptäckt. Har han nån dold talang eller. Han kanske är snuskigt rik och betalar MTV massa.
han är ju störtskön! precis som wondershowsen som också gick på mtv (ett ocensurerat avsnitt) och sen gick det några censurerade avsnitt innan det försvann :(
one, och du är 25. get to the point old man
det är ju synd om killen, han lär ju haft allt annat än en trevlig uppväxt och om han kan tjäna pengar på sin egen olycka, varför inte?
"Gasswand´ da koroban Waha!!!"
Jag tror att han har en dold talang, rap. Han får ändå in ett par bra rader i sina "låtar" som dyker upp lite här och där.. kanske därför han är bekant med alla dessa coola rap-stjärnor osv. Och jag tycker inte att alla ska vara hatare, som More-10 sa, han lär ju haft allt annat än en trevlig uppväxt och med sin sjukdom så lär han inte kunna bli någon rap-stjärna.. kan förklara en del iallafall.. men vem vet det är ju bara jag som yrar omkring som en idiot som blir rädd för sin egen skugga. Why be haters ?
Candy freestylen av han kompis (stora svarta killen) va rolig som fan. haha så jävla dåligt. "who do you have a crush on? - "jessica.." "you love jessica ?????? hahahaha" - "ok your turn.. what do you like best, french fries or onion rings?. "french fries" - "HHAAHHA you love french fries?
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Skulle det där vara några visdomsord eller? du highlightade det iaf i onödan. Du verkar inte har förståt vad tråden egentligen handlar om, och hur mycket förändrar någon av trådarna på whoa överhuvudtaget?
ok, det va typ det stördaste. jag va säker på att snubben va 15, helt ovetande om att han hade nån form av sjukdom. hahaha fyfan va galet, grymt kul...
han äger
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Andy Milonakis är skit kul.
Man måste veta att han är 76:a för att hans program ska vara roligt.
Han suger verkligen skulle hellre se ett program med yoko the clown eller hur han stavar.
hahaha fula grek. han e helt sjuk ju.
Najs! Berätta nu för mig istället vad i helvete Wonder Showzen går ut på? Ibland vet ja inte om ja ska skratta eller bli skrämd.. Eller psyched out..
Careface.
har inte Bud Bundy , i Love and Married oxå den sjukdommen?
Get Random!
married with children kanske serien heter... våra värsta år? =P
Get Random!
han har en sjukdom som gör att han ser ut som ett barn.. ne jag skoja bara..
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
mainec: Toffel!