Tecknat som man glodde på som ung
Jag tror fan att jag har skapat en sån här tråd förut men whatever. Jag gör det igen. Jag kollade en hel del på 3:ans tecknat på morgonen (ingen nyhetsmorgon här inte). Självklart såg man en jävla massa disney också, Räddningspatrullen, Qwakpack Luftenshjältar och Bumbibjörnana också. Widget: Ni vet den där lila horungen från en annan planet som kunde förvandlas till vad som helst och hans kompis var en galen hjärna. Vet inte varför men jag fastnade för serien iallafall. Tror att den gick på 3:an Sonic: Den serien var fan grym. Det fanns visserligen en annan variant som hade nåt jävla moralklipp i varje paus som hette "Sonic Says" som Tails alltid skulle stava fel på som var mycket mycket sämre. Twinkel: Det här var också en idiotserie som var helt knäpp. Samma sak hände varje avsnitt men man tittade ändå som hypnotiserad. Handlade om en önskestjärna som alltid kom ner när de "goda" önskade något, dvs när de "onda" hade gjort så att de hade det bra istället för de "goda". Då kallade de på den där lilla fittstjärnan som alltid ändrade tillbaka allt. Så jävla skumt. Dr. Snuggles Han bodde i ett träd han hade ett paraply och han botade sjuka djur, vad kan vara bättre. Oggy and the Cockroaches : Sjukt rolig serie. Min klass var delad i två. Ena sidan tyckte att Oggy var en tjej och den andra att han var kille. Kakerlackorna var ju för grymma.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|