Mindre genomtänkta uttalanden i tv!
Hörde just på tv en kvinna i en tv3 dokumentär säga: "Jag lyssnar på Michel 68 timmar om dygnet" :) Droppa mera!
han boxaren frank andersson elelr vad han nu var när de frågade vad han hade gjort i vegas med en hora i några dygn. " kuken måste ha sitt".
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
har för mig att nyhetsankaret magnusson sagt nåt i stil med: "och tillståndet för mannen som imorse sköts ihjäl är fortfarande kritiskt" ganska skönt faktiskt. :)
"Jag lyssnar på Michel 68 timmar om dygnet" Nu var det väl ändå shirleykvinnan som sa det. Sen sa hon i vilket fall givetvis "sex till åtta". Hepp.
I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath A waste of breath the years behind In balance with this life, this death
schnitzel: hahaha !! priyan: hahahah!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Oops nu trampade jag visst i klaveret :( Men jag försvarar mig ändå med att det lät som "sextiåtta" och inte "sex till åtta"
hon sa garanterat sex till åtta hehe
"det ser mörk ut på kamerus avbytarbänk" Aaaaaahahahahaha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Innern går ohyggligt fort... och han faller!!! Nej ursäkta mig, det var en längdhoppare.
www.bryanlustig.com
Schnitzel Det värsta är väl att programledaren i fråga är man.
men jam betyder ju sylt på svenska.
men förstår en person man snackar engelska med det?
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
ehhh... Flippar ni me mig? va ska han annars säga? "jam is JAM in swedish" så klart måste han ju säga de svenska ordet .... Gah
jens haha vad svarade han på det?
Thou shalt not make som noise for Detroit
nej han visste inte vad sylt är. efter att programledaren sagt att jam betyder SYLT - så vet han ju! alltså fick sångaren i pearl jam lära sig ett svenskt ord. mm genompuckat, verkligen . jesus
okej, det här är väl mer en (flera?) felsägning, men det är så jävla kul, hahaha.
Ekot
kichi
helena_ F17 Den dar var ju helt otrolig! Hur i helvete har hon fatt det jobbet! Stackars manniska...
Arne Hegerfors klasssiker e juh inte dålig heller : "de ser mörkt ut på camerons avbytar bänk"
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
hahaha ekot1 juste! de dfär var fan stört. värderlös var hon
Femme fatale
Jag kollade på sommarlovsmorgon för ett antal år sedan med min systerson. Handlade om den där fjollan som hade hjärnkontoret för ett tag sedan. Han var nere i kloakerna och härjade och när han skulle åberopa kloak-Gudarna utbrast han: - Vid alla kloakkukar *lång paus, större ögon än staffan doppings kryptonit i fittan* ehm, kloakgudar. Jag låg dubbelvikt av skratt och min systerson fatta nada...
Men även om hon sa 68 timmar om dygnet, vad är det för fel med det? Får man inte använda sig av hyberbol på tv?
But for what it's worth yo, I got no regrets
Jag dog. Kan man ladda ner ekot-filen på något sätt?
hahaha, asså man kan knappt tro att det är sant. måste vara något skämt :D S-S-S-SSMUGGLARLIGGARN! socials: jag har den om du skulle vilja ha. kan lägga upp den någon annanstans senare, ska ut och julhandla strax. ^_^
kichi
Såg på något konstigt program för några veckor sedan. En medlem i Fi skulle bli intervjuad i tv. Så hon börjar allt med att säga "Jag är inte för feminismen, jag är för jämställdhet mellan könen".
My heart lives in my vagina.
Faan jag har den där "kryptonit i fittan" grejen tror jag hehe. Ska försöka lägga upp den hehe
At the gates of Eternity...
Göran Zachrisson (golf kommentator) har ju fått hela böcker med sina egna sköna citat, några exempel: "Det enda vi vet om den här putten är att klockan är tre". "Greenerna är så snabba att bollen stannar inte förrens den slutat rulla"
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
At the gates of Eternity...
Schnitzel det var en han.
What I said, yo!
"tack Bengt Falukorv" Petra Nordlund nyhetsankare TV 4
"three can keep a secret if two are dead"
Ang P3 Haha, jag kan se framför mig att hon läser från en handskriven lapp där det är jävligt mycket stavfel och ord som är svårlästa.
något barnprogram där en av figurerna fes och den andra sa något om att "gas har ingen dött av". ^_^
Ohh... den där var inte nådig!
jens: AEAP P23 alltså? R "do you know that jam menas sylt in swedish?" -"I don't know what sylt is" R "it means jam on swedish" JA? Men e du trög eller? Han fick reda på ett svenskt ord - säg mig vart det korkade e nånstans
det är som om hon har läs och skriv svårigheter och först har skrivigt ett manus, med okastade bokstäver i vartannat ord, och sedan försöker läsa det själv och då kastar om ännu fler bokstäver
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
jens: frågan är inte korkad. är det ens en fråga? han säger ju bara att JAM betyder SYLT på svenska vilket det gör.
ang. jam - sylt grejjen. så måste jag hålla med om att det är korkat. Han gör någon tanke miss. när han ska förklara att jam (gig) betyder jam (sylt). han kan juh inte säja jam means jam... och jam means sylt, blev itne så mycke bättre det häller...
den är inte jätte rolig vilket fall...
isf är
denna mycke kuligare
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
ang. jam grejen så är det rätt dumt, fattar precis varför det är en dum sak att säga liksom, speciellt som ordet har flera betydelser på engelska.
(nä du, hiphopkultur går för högkonjunktur)<br> vad är en droppe blod där borta där vår olja läcker?<br>
haha, p3 sändningen var det roligaste jag hört på länge =)
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon