plötsligt i vinslöv
någon som sett den? eller någon som kanske är från vinslöv? tycker iaf den är hysteriskt rolig :D det är alltså en dokumentär som har gått på svt
Toastare
2005-11-29 14:10
Den är underbar!! När jag saknar skåne brukar jag kolla på den.. Det är min mammas vänninas dotter (jag mötte lassie syndromet) som gjort den..
Jag skyller allt på Emma!
jag har sett den ,tycker itne alls den är rolig faktiskt. den finsn på dvd nu...
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
jag vet, jag och några kompisar såg den när vi hade varit vakna i typ 24 timmar..då var den rolig :D
Den är ju grym. Jag ska köpa en tröja med han holger eller vad han heter och så står det "säger dom blubb blubb?"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kul är den allt. Fast bäst är scenen med kotletterna. Eller kanske när Kjell lackar i matchen mot killen som tar sån jävla tid på sig.
-Är det din ananas?<br> -Nej, det är nån ananas.
Grymt skön film. Känner en kille som har jobbat på den berömda minigolf-banan :)
Kuken mina damer är ingen leksak, det är en smaksak "You´ll never walk alone" Liverpool FC
Roligaste är när gubbarna sitter på en bänk och dom ser någon gå längre bort. Jag vet inte exakt hur konversationen gick, men det var något i stil med: -Är det inte Roland som går där borta? -Nä -Då är det väl nån annan som saknar armar?
dom k�rde upp sina benh�rda kn�n mot l�ret eller skinkan: mjukdelarna. Kanske var det puberteten, f�r mycket k�thet, f�r mycket �ngest?
Mitt efternamn är taget från vinsslöv ;D
Leker live eller?
-Han går ju likadant som Kalle Andreasson. -Det är min själ Kalle Andreasson som går där! -Ja det var det ju, men han liknar Per Persson. -Jag tyckte nog fan att det liknar Kalle ju. -Ska du inte hälsa på honom? -Jag hälsar när han kommer. -Det såg jag väl, att han hade två naturliga armar. -Hej hej!
-Är det din ananas?<br> -Nej, det är nån ananas.
En av de roligaste svenska dokumentärer som gjorts. Den gick varm på varje efterfest för nåt år sen, och så har jag visat den för alla jag känner så jag kan den utantill:)
I'm a writer, a poet, a genious, I know it I don't buy cheeba, I grow it www.eyegasm.se
Tack Emil!
dom k�rde upp sina benh�rda kn�n mot l�ret eller skinkan: mjukdelarna. Kanske var det puberteten, f�r mycket k�thet, f�r mycket �ngest?
Moderator
2005-11-30 18:01
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
bor nära där, har ett par kompisar från vinslöv. De har lite splittrade åsikter; svårt att veta om det är något att vara stolt över och bli känd genom, liksom...:P Inte värdens mest välgjorda eller tankvärda dokumentär direkt...
Okej, nu går jag!
Så jävla skön, grymt kul när han snubben står och grillar inne i köket å snackar om hur mkt kontroll han har över lågorna...
New Zealand Why not?
En höjdare är ju när han på moppen kommer fram till ICA(?) och ser att någon lagt ut julgransris i hans väg. Gasen o botten och tummen på tutan borde hjälpa? :) Slön film f.ö. men lite överdrivet att den släppts på DVD..
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder. Laila Freiwalds
Moderator
2005-11-30 21:47
med tanke på att mrs & mrs smith släpps på dubbel special dvd utgåva finns det inget som heter överdrivet när det kommer till dvdsläpp. vem faaan har tid att kolla på bakgrundsdokumentärer om armageddon liksom?
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
tycker det var rikgitg bra att dom släppte den på dvd
slowmo P21: Vi kan inte hjälpa att du har ett dåligt sinne för humor... fingal P18: Skillnad på "minigolf" och "bangolf".
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/
... va ska du me bil o villa när du mår så jävla illa ?
kanske bästa filmen jag sett! :) Trodde jag skulle dö när jag såg den! (såg den för första gången igår, missat den helt) Bäst är ju han tjockisen som åker moppe med träskor och crosshjälm! Så sjunger han på den där där Rawhide, utan att kunna texten: rollin' rollin' rollin', veves siven souvin' eller nått! :) Klockrent!
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
syftet med den så kallade dokumentären är...hmm..ja vadå? Helt meningslös. Tror inte syftet är att folk ska ha nåt att skratta åt faktiskt.. Men visst finns det lite som e komiskt..tragi-komiskt..Killen som demonstrerar hur man träffar målet..
Syftet kanske inte är att man ska skratta, men komiskt är det. Eller tragikomiskt som du skrev. Galet vad det finns för människor i detta avlånga land! Tycker dock inte att det är meningslöst. Tycker det är fascinerande! Att få en inblick i dessa människor liv! Helt klart värt att dokumentera! Skulle inte tacka nej till fler dokument av udda människor som de i Vinslöv! :)
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
Nosferatu P26 Ja, vafan är det för låt han nynnar på? Sjukt fett!