I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

The Descent [Spoilers]

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2005-11-23 10:07

The Descent [Spoilers]

Av någon anledning hade jag byggt upp nästan övernaturliga förväntningar under en väldigt kort tid. Såg den i natt och blev efter en mycket lovande start sådär nöjd med vad jag fick se.

Överlag var den ändå bra mycket bättre än mycket annat i genren och där var en del underbara scener (första riktiga anblicken i videokameran). Vad tycker ni som har sett den?

"Mmm...purple"

2005-11-23 10:57
jaa elr huur, de va ju fett elakt å hugga sin kompis. hon dödade ju inte den andra bruden me..ehm.. mening =P de va ju lixom en accident.

men ja tkr filmen va fett skön iaf =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-11-23 17:27
Hon förtjänade det lite ändå ;) eller?

Passar på att slänga in en sen SPOILER VARNING
"Mmm...purple"

2005-11-23 17:37
de va ju lixom en accident.

en jävligt läcker accident :) det va det bästa med filmen. ett hugg i halsen bara sådär.

Producent

2005-11-23 20:28
kolla inte på denna skitfilm....sämsta filmen som gjorts 2005....folk måste verkligen ha kass film smak som tycker denna e bra....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2005-11-23 22:02
Hade aldrig hört talas om den men en polare hade köpt den på DVD så jag blev överraskad. Det bästa jag sett i den genren på jävligt länge!

2005-11-24 00:38
Den framkallar en viss känsla i magen som är helt underbar, inte för att det är nån lysande film, det är mest den där gnagande jävla känslan i maggropen som är ball..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-11-24 14:18
Exakt, jävligt klaustrofobisk känsla hela tiden! jobbigt
"Mmm...purple"

2005-11-25 08:30
Premiär ikväll?
"Mmm...purple"