svenska filmcitat!
jag älskar filmcitat speciellt från svenska filmer.. säg era favorit citat!! och vilken film kanske finns nåt sånt här forum men jag hitta inget iaf. inga korrekta citat kanske men... här är ett av mina: från kocken: "ursäkta sa du nåt ?jag tyckte just du sa du till mig?" från yrrol: "- men jag trodde vi skulle göra det här tillsammans - du ville de ja..å jag sa ja - ja? - ja..å så kändes de fel - kunde du inte känna efter det lite tidigare? - men jag var inte klaaaar över det då - jag är kvinna ingen maskin" "- du hade ju inte knullat med taxichauffören!? - inte i taxin nä!" kommer på fler snart!
nothing will ever save me from myself
är barnserier ok eller? ^^ kenny starfighter. efter att rådet berättat om kennys ärofyllda uppdrag. " - är det uppfattat? - vilket då?" jag är alldeles för barnslig för det här. hade det varit citat i allmänhet hade jag t.ex citerat the addam's family values.
don't you know there ain't no devil, there's just god when he's drunk
hahahha ähh allt är väl okej men roligast är ju från svenska filmer enligt mig iaf...jag är för inprentad från mitt ex HAHA
inte glömma sällskapsresan, ettan är ju en klassiker av sällan skådat slag - kan du hjälpa mig bära hem berra? - bära hem berra? va är det för snack? och typ massa fler men orkar inte just nu
Japp! jag är en trollkarl!
Phluphphelicious P19 ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahahha ratta ratta ra!
Vet du hur man använder en mobiltelefon? Den anhållne: Tror du jag är dum? Gunvald: Du är både dum och jävligt ful, jag förstår att du måste våldta för att få knulla! Den anhållne: Sluta trakassera mig! Är det du som är den där Gunvald Larsson? Gunvald: Det sa jag när jag satte på bandspelaren men ditt närminne sitter väl i förhuden. Var man på sin plats, en på kåken, en på psyket, själv tänkte jag gå på krogen. "Du ska bara stå här och vänta på din tur. Du kan få en tandläkarräkning på 8000 om du inte hålller tjäften!!" Beck: Har du någon gång... Har du någon gång varit som i en kupa med en kvinna? Gunvald: Du menar när det bara plötsligt finns en annan människa i kroppen, i tankarna, i huvudet. Man gör det man ska göra men man gör det liksom i en kupa. Är det så du menar? Beck: Ja precis, precis! Gunvald: Nej, det har jag aldrig gjort Nu börjar jag bli förbannat trött på dig din jävla likpallare, antingen snackar du nu eller så kör jag upp ett altarljus i arslet på dig! Åh den här jävla mobilen den ska jag börja mörda med! Gunvald: Alla har väl blivit mobbade när man är liten! Någon frågar: Jasså? Vad blev du mobbad för då? Gunvald: För att jag hade så jävla stor kuk! HAHA gunvald LArsson in my heart.
"sminka över kanylmärkena och kom in i matchen för fan.."
HAN E LUGN SA JAG ^^
Yrrol har ju så jävla sköna citat haha,
"Blanda inte in mig i vårt förhållande!"
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
och sen är det ju så jävla skönt när han spelar schack med döden och Loket sitter i trädet ^^ "Varför sitter ni här och spelar schack? Det är skittråkigt ju, spela bingolotto istället!"
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
Sjuka människor skall inte odla potatis, de skall skrika!
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
hahaha jaaa o sen.. - är du nöjd nu guuuuuuuud?? ...vi går över dags stänkta berg fallera...hahaha
slowmo: vad är det från? kul var det iaf :)
Urbanized Konfusion ute nu! http://www.myspace.com/scissormenmusic http://www.myspace.com/bumbillbeats
PortZebie: det är från Fläskfarmen av lars molin
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
"30 centimeter schlaaaaack rapporterar" hah, vilken nazistfilm e det från?
"pra jorrt" - Maarja i Ondskan "vågar du dä? vågar du vinna?" - Maarja i Onskan. Skön brud.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Gunvald står ju för alla klockrena.. Gunvald: Vet du hur man använder en mobiltelefon? Den anhållne: Tror du jag är dum? Gunvald: Du är både dum och jävligt ful, jag förstår att du måste våldta för att få knulla! Den anhållne: Sluta trakassera mig! Är det du som är den där Gunvald Larsson? Gunvald: Det sa jag när jag satte på bandspelaren men ditt närminne sitter väl i förhuden?
Vem?
" hur mycket ska ja ta då? -fan eru nybörjare eller? Vadååå? Fråga ba hur mycke ja skulle ta!!! -Vafaaan, tar du min lina också? Äh, skit i de så leveru längre!"
inge som sagt detta???' haru tandborste i skåpet?? vaddå, skaru flytta in din jävla kebab???
"Jag trodde det var Markus" med massa ångest i rösten och på värmländska så klart
Upp med tummarna!
"Det är ingen pistol det är kuken du ser." Gunvald om sitt paket.
"War doesn't decide who's right, but who's left." - Iriscience "Social kompetens är den som är bäst på att låtsas" - Scissors 304-7734-02-09
"Pölsa have no fear, bu he have a lot of beer"
Aldrig mer....
"Jag kan inte snacka längre, jag kan få cancer i huvudet" - Shanti Rooney, Hans & Hennes
Kollar inte så mycket på svenska filmer men nå nice citat från Kopps eller Yalla yalla!
"Fan, jag fick ju damm på korven för fan!" - Nattbuss 807 "Nu sitter han säkert där uppe i Valhall med Tor och Oden och dricker mjöd" - 30:e november "-In Sweden we call it neeee... oh we don't, we call i weeiinerbreeeds.. - Oh no you don't - Sunes Sommar
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
Blåbär Janne "Loffe" Carlsson, Exponerad. Ätandes enbär
"-In Sweden we call it neeee... oh we don't, we call i weeiinerbreeeds.. - Oh no you don't - Sunes Sommar HAHAHAHAHHAH E SÅ JÄVLA BRA.. .garva högt själv. åhhhh!! :D:D hehehe
Mac is back
Nu minns ja inte exakt hur de va, men ja... Va do mena? Groena fingrar, svartskalle? -Det nya landet (i köket hos dom som gömmer invandrare i kännaren) O sen så måste ja få ta me två ickesvenska: -Eehhh.. ehhmn.... -What? -So.. Do you really got a penis? -APRIL! -Can I see it? -I don't think you realize the gravidy of the situation here! -Oh, you're right. You're right, sorry. soo... can I see it? -What is your problem? -What? It's not every day your best friend grows a penis! -Hot Chick
formpressad kungspudel. En liten sylta min fru brukar laga till, den gamla haggan
asså fattar inte hur alla kan missa detta citatet från sökarna när dom är hos porrgubben. En kille står och jukkar en brud iklädd ett cyklop med tillhörande snorkel. Han fråga då producenten "var ska jag lägga satsen" men världens haha kåtaste röst