I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-10-27 12:58

Reklam.

Är det bara jag som på senare tid har blivit så jävla pissed på reklam på tv nowadayz?? Innan ansåg jag 4an vara en av de bättre kanalerna på tv, eftersom dom visade bra filmer och program UTAN REKLAMPAUSER.

Men nu har dom fallit ner i samma träsk som kanal 5, tv3 m. fl. Jag menar, det går ju inte att se ett avsnitt av Lost utan att bli förbannad. (tv4 förstörde dessutom Lost för mig, började se det och tyckte det var grymt, men har nu gett upp pga reklamen, ska fixa det på dvd later on).

Jag menar lycka till att se en film på någon av de här kanalerna utan att ge upp. Jag skulle inte ens försöka ge mig in på någon av LOTR-rullarna, för dom hade ju blivit en timme längre.

Nu för tiden håller jag mig bara till svt och dansk tv (kanske för att min dekoder är sönder, men wtf :) ) men dom verkar vara dom enda som har fattat hur det ska se ut!!

Hoppas att många håller med mig, för jag skulle vilja föreslå en bojkott av dessa kanaler till dom har fattat vad som gäller.

och en sak till.... PEACE!!!!!!!

"Don't need a copy of Microsoft Office to Excel... Word."