One Tree Hill Säsong 3 (Spoiler)
Då var dramaseriernas dramaserie tillbaka med en tredje säsong. Som vi alla minns så avslutades säsong två med otroligt många händelser som man vill få svar på. Hailey återvänder till Tree Hill, Någon sätter eld på Dan, Andy blir utvisad, Lucas berättar om sina känslor för Brooke, Peyton har någon person efter sig som hävdar vara hennes mamma, Mouth får ihop det med Erica mm... Jag gillar OTH framför alllt för att de är så sjukt duktiga på att väcka känslor hos sin publik. Det är inte många serier som gör mig småfuktig i ögonen. Det är grymma skådespelarinsatser och oftast är alla händelser oförutsägbara samt sällan trista. Så vad tycker ni om det första avsnittet? Jag är iaf sjukt svag för Nathan och Haileys förhållande, det har jag alltid varit. Det känns som en modern saga hur de fått ihop det och nu när hon är tillbaka för att återvinna Nathan så känns det oerhört bra. Även om man förlorar en intressant karaktär som Chris Keller. Vi får väl se hur hårt hon kämpar men det bådar ju gott att Nathan iaf har sin vigselring i ett halsband på basketgrejjen. Hela grejjen med Peyton och hennes mamma sjunk oerhört i spänningsgrad då vi fick svaret men jag antar att det inte skulle vara speciellt kul att dra ut på det för mycket. Vi får väl se om hennes mamma har några onda avsikter med sitt besök, kanske mjölka familjen på cash för de verkar vara rätt täta. Brooke och Lucas grejjen vet jag inte vad jag tycker om, kemin finns inte riktigt där. Har väl med en massa omständigheter att göra sedan tidigare men jag tror att denna story blir en av de minst intressanta. Vem försökte mörda Dan? Lucas? Nathan? Keith? Andy? Karen? Debb? Kanske tom Mouth? Känns lite som att vem som helst kunde gjort det ;) Sammanlagt tycker jag att det var ett mkt bra avsnitt med lite småmkt action och mkt fokus på nathan och Hailey. Inga jätteoväntade twists men helt klart ett bra upplägg för ytterliggare än kanonsäsong. Eller vad säger ni?
http://www.twitter.com/michaelcrackson
|