I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kevin Smiths filmer!

Hobby & Fritid - Kultur & Media

   

2005-09-21 01:10

Kevin Smiths filmer!

någon mer än jag som tycker mycket om Kevin Smiths filmer, idag visade SVT Chasing Amy så nu har jag sett alal hans filmer (inklusive kortfilmen the flying car) och när det kommer till komedier och framförallt dialoger så finns det ingen som är lika rolig i mina ögon. Sen är han en väldigt rolig person också, det vet ni som har sett Q&A dvdn "An Evening With Kevin Smith" (som jag har tjatat om inna vill jag minnas), eller lyssnat på något av kommentarspåren till hans filmer. och det finns minst ett spår till alal hans filmer, han är även med på endle andra spår bl.a. Donnie Darkos kommentarspår.

http://www.imdb.com/name/nm0003620/ är hans sida på imdb, och de långfilmer han gjort är:
Clerks., Mallrats, Chasing Amy, Dogma, Jay and Silent Bob Strikes Back & Jersey Girl.

så vad tycker ni? vilka är era favoriter? diskutera...

Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!