I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

för er i Lund med omnejd, filmfestival!

Hobby & Fritid - Kultur & Media

   

2005-09-07 18:43

för er i Lund med omnejd, filmfestival!

Fantastisk Film Festival i Lund...Förutom massa trevliga filmer så kommer även självaste Terry Gilliam på besök till allas våran favoritstad! Han kommer inleda festivalen och han kommer även efter visningen av Brazil (den europeiska versionen) att ställa upp på en frågestund (fy fan vad kul det ska bli)! Om inte Gilliam skulle kommit så skulle jag ändå varit glad (men inte riktigt lika mycket) för att se Per Åhlins seminarie om hans filmer...Jag ska stalka Gilliam och be han signa min Brazil-dvd :D

Seminarier är gratis och filmerna kostar 75:-/styck eller så kan man köpa kort som ger mängdrabatt om man ska se flera.

Jag kommer se en jävla massa film iaf! Har inget att göra under den perioden då filmerna visas så jag kommer nog bo där uppe...jävligt synd att jag missade sista dagen man kunde köpa helkort (tillgång till alla filmerna)

Fantastisk Film Festival

Skåne!
"Ninka! hon hjälper ju tjuvarna att spana ju!"