I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

"Uppföljare" till Rules of Attraction?

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2005-08-28 17:00

"Uppföljare" till Rules of Attraction?

Läste för väldigt länge sen att de skulle göra en långfilm av europasekvensen i Rules of Attraction. Är det någon som sitter inne med info om den? Har den släppts, kommer den någonsin släppas, etc?

Såg att det finns en film som heter Euro Trip, men den har väl inget med ovan nämnda film att göra, eller?

www.bryanlustig.com

2005-08-28 17:03
det första är frågor jag också undrar.

så vitt jag fattat det rätt så togs det ofantliga mängder film under de inspelningsdagarna i europa och de skall kilppas ihop till en film som skulle heta Glitteri och är tänkt att länka ihop TRoA och en kommande film av Avery från Ellis bok Glamoram.
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!

2005-08-28 17:04
Glamorama menar jag
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!

2005-08-28 17:26
American Psycho är väl uppföljare till den på sätt och vis
"Thats not mean! Mean is when i had Jean Mancini ride her bike home after i assfucked her." -Johnny Drama

2005-08-28 17:34
American psycho har väl inget att göra med den filmen?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-08-28 17:37
Jo den visar ju Batemans brorsas collegetid har jag för mig
"Thats not mean! Mean is when i had Jean Mancini ride her bike home after i assfucked her." -Johnny Drama

2005-08-28 17:44
jasså... jaja jag har ingen aning.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-08-28 23:17
American Psycho utspelar sig innan Rules of Attraction, men filmerna har väl inget gemensamt förutom det faktum att de är från böcker av samma regisör och att vissa karaktärer följer med. sen är de båda bra dock :)

2005-08-28 23:24
semispoiler:
Slowmo: Hell yeah! En av många höjdpunkter är när Sean och
Patrick bateman dyker upp i boken...

2005-08-31 14:57
Jag tycker att det är intressant att Patrick Bateman är så annorlunda i american psyco jämfört med kapittlet när han är huvudperson i RoA, vilket ju mer handlar om ansvar och Seans oförmåga att aceptera deras varas sjukdom. Sen är ju RoA filmen helt stört intrigförändrad om man jämför med boken. Framför allt för att det inte framkommer i filmen att alla ligger mes Sean hela tiden.
"i worship a god with an elephant head" /King Mob

2005-09-01 00:56
Jochman: jo gansk astora förändrigar. lauren från slampa till oskulde t.ex. tycker dock att filmen fångar känslan från boken ganska bra även om det inte är en ordagrann översättning.