Weeds. Ny tv-serie.
Weeds Comedy about a suburban mother turned marijuana dealer. Har sett första avsnittet av denna nya serie. Kul serie med bra dialog. Lagom lågmäld. Någon som sett? www.imdb.com
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
ja den är skön.. nytt avsnitt 14/8 eller?
//Erik (aka Pipen)
Aye, såg första avsnittet förut idag.. något som man kommer fortsätta se på iallafall.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Känns lite som "rida på desperate housewives vågen". Ska dock ge den en chans. Är det en ny serie jag ska följa så är det Starved verkar ha mer potential.
vilken kanal går d på?
en död moderat är en bra moderat
Jag såg första episoden förra veckan kommer väl ut en till nu snart.. Fett skön serie casp_ P20 Tror inte det har kommit till sverige än.
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
jo, kan bli en helt okej grej av det där..
Orale!
Detta bara måste jag se ^^ Ngn som vet om SVT / annan sv. television tänkt sända? ;) G.
Har just sett ~halva S1E1 avsnittet, blev avbrutet av etanolflickor och dylika smärre snarlika faktorer men skall ändock fortsättas later on ;> @Kamrater, Holler @MSN om ni vill att jags kickar.. ^^ G.
Håller på att ladda ner första avsnittet nu, det verkar vara en sjukt bra serie iaf :)
Forumsignatur:
Moderator
2005-08-17 11:06
Såg första två avsnitten nyss. kommer fortsätta titta känns verkligen som det rider på desperate housewifes vågen men den har definitivt något nytt att komma med. får se hur det utvecklar sig.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
tyckte inte att det första avsnittet var speciellt bra
ask Beavis, I get nothing Butt-head
Sett avsnitt ett och två, hittills verkar det jävligt segt :(
såg avsnitt 1 idag, förbannat bra. Ska kolla på återstående 4st ikväll.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ehh, finns bara två ute annars?
Nej, fram till 5 finns ute för dom som e bra.
är det NÅN som vet vilken kanal den kommer att sändas på?
Den kom väll relativt nyligen till amerikans tv så du kanske får ta och vänta lite innan du får se de på 5an som det mer än troligen kommer sändas på.
Millhouse P15 vad handlar det om?? Do they puff anything on the magic dragon? dom puffar weed de lilla jag sätt men ingen magic dragon
Hörde att den bojkottas i usa pga att alla dealers inte framställs som dåliga personer, stämmer detta?
empire de e usa så de skulle inte förvåna mej hahahahaha
vaddå för dom som e bra? o vi som vill ha bra kvalle på ripparna då? va inte så jävla patetisk o tro att du e nått för att du tror att du kan få hem dina piratebay rellar före alla andra...
Suck me beautiful :D
"de e usa så de skulle inte förvåna mej hahahahaha" Känns dock som att samma sak skulle kunna hända i Suede.
Vi får väll se vad som händer när den kommer till sverige, om den nu kommer hit.
Det skulle bli galet mycket gnäll och stök om det visades på svensk tv! Allas våra härliga 40talister skulle gå bärsärk..
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
När kommer 4an? Jag har vänat länge nog nu. Helt underbar serie. Så jävla rolig. 3an ligger upp på både TBP och TB
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
Visas ikväll i usa så dröjjer ju tills en stund efter det visat där säg att det dröjjer nog 6 timmar eller något innan det visats där
//Erik (aka Pipen)
www.tv.com Där visas det när avsnitten kommer.. Och dom brukar komma runt 04:00-06:00 till dc så att vi svedskar kan se dom
..
Wee nu har det släppts
Bra avsnitt. Den börjar byggas upp mer och mer.
mm, fett bra fan
I was surrounded by powerful entitys of angelic emergence
Jag tror faktiskt inte de lär bli mycket till liv, desperat housewifes blev de ju inte mkt till tjaffsa över och dom gör massor av skumt.
old, har funnits ute sen länge...
^^ i kass kvalite ja!
tycker att den är helt okej
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
nä, går ju inte o titta på de där skitkvallen,ingen mening o kolla på det då... som att gå på bio med blindfold
Hur blinda är ni igentligen asså, jag har inget imot kvaliten som kom på dom 5 avsnitten alls.
har du tittat på de andra? det är stoor skillnad, hellre se nåt man kan njuta av o vänta en vecka än o få ont i ögonen
Nej redan sett seriens avsnitt som är släppta utan problem.
BTW! Nån som vet vad intro låten heter?
"Little Boxes," by folksinger Malvina Reynolds
Tack ;)
har sett 2 avsnitt så jävla tråkig serie att ja dör.. hur många avsnitt finns ute?
Jag tankade weeds nu inatt, e avsnitten bara 10 min långa? Dem man fick från piratebay är det iaf...
adamskie: nej dom är en halvtimma och har du verkat laddat ner hela? Det jag fick på tbp är 30
Ja det finns 5 avsnitt i en dvd-r och det är HELT om inte mer än duglig kvalité på de.
e05 var hu skön som helst!
//Erik (aka Pipen)
Såg episod 1-5 idag, har haft dem på datorn ett tag men idag fick jag tummen ur röven. Tyckte det va en rätt nice serie. Typ Gilmore Girls + Deperate Housewives + weed.
njut
05 var bra. Men när fan kommer the big buznöz igång!
Canal+ visar serien med start 7/10 om jag inte minns fel..