FFL-trailer-2005
Ett ballt klipp från lund, snart kommer hela filmen! kolla: FFL
..____ .(____)__ .( ´o´)~:B-Boy JaceK:~.
kul...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
va heter låten i trailern?
fan va dom sög.. inte bra på nånting
det finns en chat! missa inte den...
sämsta skiten jag sett.. somnar ju förfan..tabött
sjukt ointressant för oss utanför den kretsen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vafan??? varför posta det? vem fan bryr sig?? haha
ojdå här klagas det!... _osCar_ P19 vadå inte bra på nått?, du har juh bara sett den lilla fjutt trailern.., Syer P20 kul att du tycker det!! .... roselldinio jo därför att det är kanske kul å göra det, /Poffe
ASDF!
haha trodde det var F ucked F or L ife från fittja
I don't want to cause no fuss, But can I buy your magic bus? I don't care how much I pay, I'm gonna drive that bus to my bay-by. iwant it...I want it...I want it...(You can't have it)
hehe,, du är inte den första,,,, tror mig! ;] men det "muppmupp" har sagt är rätt för tusan!det här med "FFL" är bara en kul grej vi har gjort för att fördröja tiden när man har tråkigt... tyck vad ni vill, men hela filmen kommer ut om en tid, så håll ut dom som vill se den.!
..____ <br> .(____)__ <br> .( ´o´)~:B-Boy JaceK:~.
oke...asså jag fatta noll....va ska det vara för något? Jag vill dessutom veta vad FFL står för
Kultursnobb
okej då! FFL står för "Flummarna Från Lund" och det är en film av lund och hur man kan göra där mer än kolla på tråkiga byggnader etc....
Jag som trodde ni menade Förstörda för livet...hahahaha
hahahha
detta var utan tvekan det tristaste jag någonsin sett.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
^^Tycker nog sauna-belt reklamen är värre, men det är en god 2:a.
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/
hade helt klart förväntat mig en dokumentär om botkyrka, men icke.
om man nu e duktig, varför då bara ha me skit på en trailer ?
det finns en chat! missa inte den...
det var nog det mest värdelösa jag någonsin skådat. Fattade inte vittsen med något och inte nåt var coolt eller kul.
b-b-bassan!
ni är nog dom första som får en trailer att vara långtråkig! bra och ha som slaggfilm iofs ;> god natt!
eller jag bara skoja!
var var syftet med videon? du och dina kompisar har filmat när ni sprungit runt och gjort kullerbyttor? :S
Snus är de intellektuellas drog.©<br>
Kan bara hålla med alla andra. Dettar var bland det fattigaste jag sett, att ni sedan lägger ut det på whoa och är stolta. Varför sno fucked for life, inte så ball direkt?
hahahahaha ni e allt för roliga som klagar ^^.. får man inte ha lite kul här i livet lr?.. btw _osCar_ P19 man brukar spara det bästa till sist?
ASDF!
Ferm P22: Dessutom blir dem ju 3:a på namnet, då Förstörda för livet också varit där och tallat på förkortningen.
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/
Lessen grabbar, men detta sög bollpåse...
That was bullshit, I'd never say no bullshit like that... Glad I don't live none of that bullshit, that shit is absolutely bullshit! Bullshit.
polhemskolan woooooooooooooord to your motha
My Louis slippers, polo top linen shorts so my balls dont get hot
va va detta
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
orka knappt se hela... vad handlade den om... vad var det roliga?
trevlig med alla elaka kommetarer, men so what, orka bry sig ^-^
ASDF!