Dirty Sanches
Nån som sätt nått sjukare program?
ja....dokukoll på aftonbladet TV...
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."<br> ---Albert Einstein <br>
det är ganska vidrigt det håller jag med om.
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
Extremt kul fan, tycker nog det är roligare än Jackas.. säsong två är ruskigt kul faktist.. fast fattas en hel del avsnitt
http://www.homage.nu/
Förbannat roligt, mycket bättre än jackass men vidrigare också.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mjaaaa, jag gillar inte deras " spika/bränna/såga/äta/bita/hälla frätande syra på könsorganen-tema" jackass skrattar man åt iaf, dirty sanchez får en att må illa :/
" If you're gonna beat down MY friend in MY bar, there's a two drink minimum " - Moe <3
B-I-G så sant min broder, jackass har ju humor och en viss glimt i ögat och gör det väldigt underhållande, medan Dirty Sanchez bara är störda och endast gör grejer som man får bestående men av typ grejer med pungkulorna så dom aldrig kan få barn sen
Jag är en tviiiiivelaktig figur
Riktigt kasst program.
PUNGEN SKA MED IN ANNARS KAN DU GLÖMMA DET!
Riktiga copycats alltså.. suger
Vilka pussies! Kan dom inte döda varandra ens?
nej nej. jackass var som sagt underhållande, dirty sanchez är bara små patetiskt. varför gå igenom så mycket för så lite.
I´m with stupid--->
Nån som vet vad en "Dirty Sanchez" är då? Första som klarar svaret förtjänar en sådan själv, ;)
dirty sanchez = en smutsig sanchez? stackars sanchez :(
" If you're gonna beat down MY friend in MY bar, there's a two drink minimum " - Moe <3
GAIA P23 Jag tror jag vet vad det är, men med risk att bli bannad tänker jag inte skriva ner det =)
Everlast, will you?
jag vet bara att punk n roll bandet Zeke har gjort en skiva som heter dirty zanches
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
GAIA komma i röven, stoppa in tummen kladda ut det på överläppen?
"Och Paris Hilton skulle kanske valt att hålla sig borta från bioduken. Hennes insats i "House of whacks" gav henne en Razzie Award för årets sämsta kvinnliga biroll. "
Någon som såg dokumentäravsnittet?, där dom berätta att dom inte alls var kompisar och allt bara var skådespeleri? Det var fan inte lika kul att kolla på efter det :/
Walking the street of dreams
partnern får en mustasch så att han hon ser ut som en mexikanare, där av sanchez =)
Terrorists your game is through, cause now you'll have to answer to. AMERICAAA FUCK YEAH!!
dom är kul! jag och min mamma kissade på oss för att vi skrattade så mycket!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ivat P60: alla skratt och sånt är också mer eller mindre fejkade :/
Underbart program. Hälften skrattar man åt, hälften mår man illa åt, hehe. Aldrig skrattat så mycket när en av killarna skulle vaxa pungen å hans kuk krymper så inåthelvete för han e rädd...kuken var väl en 3 cm kanske då haha Mådde inge vidare när alla runkade i en mugg o kletade in Pancho's ansikte (den lilla killen).
"Don't schsch me motherfucker"
..men ändock inte sjukare än Saló? Vad handlar det om bara nöjesevenemang med nån skruvad host eller vava?
kul att ingen fattar att "behind the scenes" avsnittet var enbart på skoj.
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
visst är det väl på riktigt? Såg också "doku"avsnittet och blev alldeles deprimerad. Undrar om följande också är ljug: Dainton(?) ska bli pappa (måste vara monstruöst fertil om man lyckas med det efter all misshandel) Samma kille blev tappad head first av sin fulla pappa när han var bebis vilket enligt en psykolog skulle förklara hans tvångstankar kombinerat med gränslöshet. Pritchard ska gifta sig.
It would be nice to have more, but I kind of like bein´poor. At least I know what my friends are here for...<br><br>www.pawshop.se
haha dirty sanchez är så jävla bra. dom är inte så friska haha
SKU - SKU - SKULASON!
Racerbil P18 Försvinn. Du har inte ens sett serien i fråga. Dirty Sanchez är roligt, Jackass är roligt. Dirty Sanchez är grövre.
Haha Dirty is good =) Men jag har ju en jävla skadeglädje så ;O hehehe. Men måste hålla med i att Jackass har mer HUMOR i sitt program, dirty är bara ett gäng helt jävla vrickade idioter som skadar sig själa =) Hahahahahahahahahahahaahhahahaha men förbannat kul är det :D ;)
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt
Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley
Myspace: In memory of teraq
Dem är ju så jävla sköna :D Dom gör inte (oftast) så överdrivna saker :)
I live my life one videogame at a time.
Om jag skulle få bestämma skulle inte sånna där program finnas:S Så jävla äckligt och jag försår inte hur man kan tycka om det. Jackass är ok, men mycket av deras humor förstår jag inte heller.
Så här skulle väl ett utdrag från Dirty Sanchez se ut: "Fuckin' hell.. he's going to do it! OOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHH!!!!!!! FUCK!!!" Så fortsätter det... Jippi, bra program.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Kontrast, men snälla, verkar som du inte sett många avsnitt.
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
Jag kan förstå att en del tycker det är kul men jag är fan lite av en bitch när det kommer till smärta. Jag mår seriöst dåligt av att se någon sätta en fiskekrok med lina i örat och sen binda fast den i en bil å köra iväg. .det smärtar fan i mitt eget öra då. Anyway, personligen tycker jag faktiskt Wildboyz är den roligaste av de här serierna .. dumhumor när den är som bäst och en LAGOM dos av smärta och äckel .. Jag undrar när någon tänker äta avföring på bästa sänningstid, det känns inte så långt borta längre hehe ..
"Knock off the hippie shit, strap on a helmet, and start shooting. This is Malibu, Emily, I want you to storm that beach like it's fuckin' Normandie!" - Ari Gold
det sjukaste är ju ändå när dom kör in en ölbong i ena killens röv. Varpå de häller ner en massa bira i bongen så att det rinnner in i ändtarmen på killen. Han sprutar sedan ut ölen genom röven i ett glas varpå en annan av dom dricker upp den :S Apu47. Robinson-Robban basunerade ju ut i kvällspressen för nåt år sedan att han å hans polare skulle göra ett Jackass inspirerat program där en av dem skulle äta Bajs. Tror inte de blev nåt med det dock
Terrorists your game is through, cause now you'll have to answer to. AMERICAAA FUCK YEAH!!
mYspersSon Jag har, tyvärr, sett alla avsnitt som visats på TV.
Om du nu tycker det är så kasst, varför kollar du?
Touché!
sjukt kul!!!
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
mYspersSon Inte frivilligt direkt.. Sett i lumpen då det inte finns något annat att göra, samt i gym osv. Sen har ju avsnitten gått flera gånger. Börja inte gråta för att vi inte gillar barnrprogram...
CKY är ju en klassiker också :)
SKU - SKU - SKULASON!
Men frågan är, har ni någonsin gjort en dirty sanches på någon?
"If the revolution ain't gon' be televised Then fuck, I'll probably miss it" - Aesop
Valnöten: Nej bara Rodeo . .
"Knock off the hippie shit, strap on a helmet, and start shooting. This is Malibu, Emily, I want you to storm that beach like it's fuckin' Normandie!" - Ari Gold
att bli biten av en skalerorm för att tjäna pengar värkar inte vara så smart.
Viva la Bam är också värdelöst... "Hej jag är en bortskämd snorunge även om jag är över 30.. jag får göra vad jag vill.. så det så! Får jag inte det så blir jag sur!" Jackass har man sett allt av... Däremot så gillar jag Wildboyz, man lär sig faktiskt lite grejer.. Lite oväntat för att vara MTV. Så får man se massa grymma djur och folkslag också för den delen. Big up! :)
Wildboyz är verkligen samma sak hela tiden.
viva la bam är rätt meningslöst men förbannat underhållande eftersom att CKY gänget är mina favoriter. raab himself är skönast.
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
1. Wildboyz Dom två bästa i Jackass (Steve-O, Chris Pontius) gör en egen show, hur bra får det bli. 2. Jackass 3. Dirty Sanchez 4. Viva La Bam
jag tycker inte Dirty Sanchez är särskilt bra.. dom har gjort några roliga avsnitt men resten är mest sjukt, det är inte kul liksom.. Jackass har ju humor, precis som Wild Boys och Viva la Bam, det skrattar man åt, Dirty Sanchez mår man bara dåligt av haha. 1. Wild Boys 2. Jackass 3. Viva la Bam 4. Dirty Sanchez
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma