Stewie Griffin: The Untold Story (FG The Movie)
Filmen har alltså släppts. Vad tycker ni, gott folk? Själv njöt jag, men känner att den inte var sådär hysteriskt roligt som serien oftast är.
www.shumway.se - världens softaste webzine
Vart fan såg du den?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Började se den, men den var lite väl seg. Och alldeles för många referenser till halvstora amerikanska kändisar för att jag ska hänga med (kom igen, vem fan bryr sig om Vince Vaughn?).
håller med.. fast det gäller ju inte bara filmen, alltid i family guy är det ju massa bkändisar man ska hålla koll på.. filmen var helt okej men inte genomrolig rakt igenom...
den som hoppas skiter på sig och dör
Kan ni säga vart ni har sett den? Jag har inte ens hört talas om att den ska gå någonstans
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Varken bättre eller sämre än det genomsnittliga avsnittet. Filmen var som bäst i början...
PS. Your cunt is in the sink
Skivsamlare
2005-07-28 11:24
torrent finns på spooner-street.com
fair enough..
skitbra film. lika rolig som serien. "I DON'T KNOW!!!"
Jag hade riktigt höga förväntningar och blev inte det minsta besviken. Hur kul somhelst!
Let´s diffuse it, old school!
- Knock knock. - Who's there? - Your friend Stweie, and he's allyways gonna be there for you.
PS. Your cunt is in the sink
Filmen var ju för seriös för att vara Family guy... tyckte den va kass.. men serien är så jävla bra :D.. spec. ses. 4
Grahh.. ALL IN STÄLLAN!!
fattde ni något av filmen? Jag kom aldrig på vad dem handlade om
Keep it simple Fondle'em Lobudget steez. Let me know if you want to catch ''Planet of the Apes'', the girl in it looks ill! Gimme a call bro
- Are we terrible people? - No Louis, horses are terrible people
FET SPOILER! VARNING!! The_Genius Stewie har en nära döden-upplevelse och träffar snart sig själv i framtidsversion på semester i vår tid, åker med till framtiden, upptäcker att hans liv suger, kommer på att det beror på nära döden-upplevelsen, så han tar sig tillbaka till sin egen tid för att hindra sig själv från att råka ut för nära döden-upplevelsen och vi är tillbaka nästan precis där filmen började. Under tiden får vi se några sidohistorier om bland annat Peters karriär på nyhets-TV. Hela grundberättelsen inleds och avslutas med en metaberättelse om filmen, med premiär och efterfest.
Eksem P22 Aaah tack, jag hade sjukt svårt att hålla reda på den röda tråden
Keep it simple Fondle'em Lobudget steez. Let me know if you want to catch ''Planet of the Apes'', the girl in it looks ill! Gimme a call bro
tack eksem för varnngen :D
Har nån hittat svensk text? Tankade en på 3.25 gb och trodde det skulle vara meny n shiet men nej då, var bara filmen på 3.25 gb :S
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
owned ;) Men sen när behöver man subs till family guy? Filmen e underbart bra, typ... ett långt bra avsnitt bara.
ja den suverän! riktigt bra! Seth tar upp detta till lite galnare nivå! dem dissar allt och alla, vilket det iofs inte saknas i vanliga avsnitt heller med här gör dem det ännu mera! Betyg 4 av 5 fåtöljer! grymmt!
SansProfit.... back again after all!
kul
http://www.homage.nu/
Lite offtopic Kommer det komma nått avsnitt 11 på säsong 4? det bukar komma så här dags på Måndagar
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
den är rolig...fast den är inte mycket bättre än ett vanligt avsnitt
And just like he said, I coulda told ya MF, the holder of a boulder, Money Folder
Quagmire när han e fastbunden och försöker ringa. BÄST!
cva ?
hade sina ögonblick, men över lag håller det inte i en och en halv timme. ungefär som att se flera avsnitt i rad, uttjatat.. så sant så sant!
sjukt ball var den! o den har fått sjukt bra betyg på imdb också =D
Sweetie... you and me are gonna make, the baby.. *mörk röst*
cva ?
den var schysst, bättre än jag trodde men soms agt, inga hysteriska garv som i serien
12.
You're drunk! You're sexy! fyfan vad jag skrattade när stewie var full
"Stewie Griffin dose it again....haaa....haaaa" (med hes röst) det var så jääävla ballt =D
Stuntmannen.. kan inte sluta tänka på stuntmannen.. :D
word
Banditen: "Jag njöt hela filmen rakt igenom. Tyckte den var en värdig filmatisering av serien." vadå filmatisering?
det absolut fetaste måste ju vara: "you know what really grinds my gears?, you America, fuuuck you!"
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon