I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

varning! Ett hål i mitt hjärta..

Hobby & Fritid - Kultur & Media

   

2005-07-21 19:51

varning! Ett hål i mitt hjärta..

Jag vill börja med att göra det klart att jag är inte fin i kanten av mig, gillar filmer som kids, ken park mfl. Men denna filmen var verkligen tokdålig även om Lucs Moodysson inte står högt i lista hos mig, så är denna filmen inte ens värd tandborsten som bruden petar in halsen för att spy. Den innehåller varken dilemman, djupare mening eller "ställningstagande i någon form". Kort sagt: Ville jag bara varna er som intresseras av lite mer udda filmer än Spiderman 2.

Väldigt kort resumé. Fyra personer är instängda i en lägenhet (Enda scenerna i hela filmen, förutom när bruden sticker till ica) Tre av dem spelar in en porrfilm, varav en är Torsten Flink. Den fjärde är hans "son" som sitter instängd på sitt rum och är lite bakom flötet med sina filosofiskastunder som varar typ halva filmen. Mycket "ren" nakenhet och "rent" språk exempel en tio minuter pratas och betraktas opererade blygläppar. Filmen varavas med omgjorda barbiedockor i olika sexpositioner.

Finns det någon som kan tycka att denna filmen är värd att se?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.