I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-07-14 21:08

Dragonballz

Någon som vet nån skysst utlänsk sida som säljer manga filmer till ett överkomligt pris...? SFbokhandeln i gamla stan är inte direkt generösa med priser...

Fredrik Virtanen MÅSTE dö!

2005-07-14 22:51
nopp....

jag har hela dragonballz bok samling =)

2005-07-14 22:55
ptja, www.spelbutiken.se

och www.webhallen.se

har en del anime
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2005-07-15 22:21
precis...
men förresten..nån som sett denna?? Vet inte om jag yrar nu..men jag har för mig att jag såg reklam för en filmatiserad version av Dragonball Z...altså med skådespelare.. tell me more
--- "If you shoot me in a dream, you better wake up and apologize" --- -----------------------------... JeeVee'ouS ...-------------------------------------------------http://www.myspace.com/gatomalo84----------------------

2005-07-15 23:03
asså, om de e Duragon Bahrru Z du vill ha, finns de o skaffa typ överallt för billiga priser. om de e anime bara så där så kan du bara ladda ner. o om de e manga bara så där, ja, då e de knas för alla manga e överdrivet dyrt. förutom just Duragon Bahrru, One piece, Ranma o även Neon gennesis finns att hitta vissa ställen.
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night

2005-07-16 01:49
tjackat över amazon....helt ok priser...dock tar det typ en månad innan man får skiten...

Menade ingen specifik... Dragonball, Dragonball Z eller Dragonball GT.... eller manga billigt i största allmänhet...
Fredrik Virtanen MÅSTE dö!

2005-07-16 12:08
finns några filmer på cdon.com typ 9 filmer men alltid nått:D