One missed call
Någon som har sett den? en asiatisk skräck film som är uuunderbar.. och nu kommer det en tvåa.. av dom som såg ettan tycker ni att den var bra..:) det där med ringsignalen var ju underbart..:)haha
själv tyckte ja den var lite seg Men läbbigare än Ring/Ring2.. Tror också att 2:a kommer bli ganska lik ettan.. Men den som lever får se
0:7, scientific researches.Better get in thru your brain.
player den var seg i början men sen blev den sååå grym:D
...även om man inte gillar den typen av film så borde man ju se det bara för att Shibasaki Kou är med i den...
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Tycker den var skitläskig. Jag förstod dock inte allt i den. Har så svårt att skilja på kinesiska namn och har därför svårt att förstå allt i handlingen.
hejhej
okej men man brukar ha undertexter på filmer:) eftersom man hyyr o inte laddar ner;)
Tyckte att den var ganska dålig. Man fattar ju inte varför saker och ting är som de är?
jag såg den på bio förra sommaren eller när den nu gick. den var riktigt vissen första halvan men den var faktiskt ganska läskig andra halvan. 3/5 skulle jag säga.
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
Vad är grejen med japaner och telefoner...
Intressepenisen hårdnar!
smeden smaken är som baken;) slowmo hehe okej jag skulle säga 3.5 tror jag men den var riktigt grym där mot slutet:) wasteapa01 hehe inte fan vet jag.. dom älskar ju sånt skit:P
BuddhaBoy Text hade jag men namnen blir inte till svenska bara för att man har översättning.
hejhej
den var väl ok. jag blev imponerad de första 2-3 gångerna jag såg asiatisk skräckfilm... sen blev det precis som att se på hollywoods skräckfilmer, varför? därför de fortsätter i samma anda, de påminner så mkt om varandra, den här är ju ungefär samma idé som ringu bara att det är en mobiltelefon som för över förbannelsen. det finns vissa asiatiska filmer som har lite nya saker i sig, men i princip så är det alltid antingen en ung tonårstjej som är spöke med svart låååångt hår, eller en liten läskig unge med blekt ansikte. och filmerna kan vara bra o underhållande, visst. men det börjar bli lite uttjatat, fast jag har hittat lite guldkorn iallafall, one missed call är inte en av dem.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Corazonzita: det håller jag med om ganska mkt. känns nästan som att asiatisk skräck går mer på tomgång än amerikansk nu.
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
nej nej i will have to disagree, finns en massa asiatiska skräckfilmer som innehåller varken ett spöke med långt hår eller en unge med kritvitt ansikte.
What I said, yo!
PhilAhzOphee: det tror jag säkert att det finns jag har ingen vidare koll på asiatisk skräck så ge mig gärna några tips.
men i princip så är det alltid antingen en ung tonårstjej som är spöke med svart låååångt hår, eller en liten läskig unge med blekt ansikte. samma film.. grudge..:)
Der första lät iofs mer som the ring.
hejhej
PhilAhz0phee Du får gärna dela med dig av några, den enda som jag sett som var lite annorlunda och mer filosofisk var Kairo/Pulse. Såklart det finns, jag menar bara att asien spottar ut sina skräckfilmer numera som hollywood. Man hittar ju säkert några som inte är så, men jag menar bara att det blivit en industri av just den typen av filmer, och de påminner så mkt av varandra... lite tråkigt, först var det något nytt... nu är det nästan alltid samma sak. och det är de filmerna som också är lättast att få tag i, just för att det är så "inne nu" Inner Senses Phone Whispering Corridors Whishing Stairs Dark Water Ringu Ring 2 Ring 0 Juon Juon The Grudge Juon The Grudge II One missed call Shutter Memento Mori ^alla de filmerna har massa saker gemensamt. skolflickor som är spöken, blekvita barn, långt hår, förbannelser etc. BuddhaBoy P17 de snor jättemkt av varandra. Var kände du igen scenen när hon sätter ihop det sönderrivna fotot, spöket som klättrar i taket o håret faller ner, överhuvudtaget det långa håret som sticker fram lite varstans, garderoben där hon hittar bandet, ungarna som är knäpptysta o inte säger något? oooh vad de tar av varandra
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Corazonzita F20 saant.. meeen dom kanske inte har någon fantasi.:) men asså jag tycker iaf one missed call ääger såå hårt:D den var läskig..:)hihi
har haft den ett tag men inte kollat på den än!! ska hitta nån att kolla med sen komma me åsikter :)
det finns en chat! missa inte den...
_oscar_ ladda ner ringsignalen oxo.. så sätter du på den när filmen är slut så lär hon/han skita på sig:) asså det är en speciell ringsignal i filmen:)
BuddhaBoy P17 vart kan ja få tag på den ? :) om du fixar den så ska ja fixa en hona att skrämma upp lite :P
jag var bara tvungen att hitta den:) hehe asså laddade ner den igår:)haha
ska försöka att fatta hur man gör, ser inte vart det står men men :)
ja hittar inte hur man gör? hur vet ja för vilka telefoner de funkar ? help me !
fixade det nu men min skitmobil suger
skriver i gb så inte det blir off-topic
hahah yess nu funkar skiten... nu ska ja bara slå en pling till en tjej
haha gör så.. men kom ihåg.. den är seg i början.. så stäng inte av:)
lugnt lugnt !:)
jo Gillar filmen som fan, men man måste hänga med så jävla mkt.. Men hände inte så mycket läskigt lixom, vi satt typ och skratta lite då och då:p Finns det någon mera bra asiatisk film? Förutom Ringu shiten, så jävla kasst. Nån speciell?
Henka uzumaki är rätt speciell, även om jag rekommenderar mangan över filmen... Jisatsu circle är också ganska egen...
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Misery_chick Uzumaki , va handlar den om? Jisatsu ?
Uzumaki handlar om spiraler, virvlar. Jisatsu circle handlar om självmord. Helknasiga filmer.
VARNING! AV FÖR MYCKET SPRIT BLIR MAN FULL. //Tobaksbolaget