filmcitat
vilka är dom skönaste filmcitaten?
"Gå fort och le mycket så ser ingen att du är ful" -Lars Åberg
"- No women women is worth a bullet between the eyes, am i right or wrong? - Depends on who´s eyes and wich women"
shin who?
"-You are so beautiful it's hurts -It's your nose that hurts" Älskar den filmen, Pearl Harbor, och den scenen! Så fint!
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!
remember, a bullet allways tells the truth.
"do you know what they call a quarter pounder cheese in paris?" behöver inte ens skriva från vilken film...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
deca P-1 sant :)
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."
FUCK .................. ASS! The BoondockSaints
my name is xelly smelly
"I do not belive in vampires, But I do belive in my own two fucking eyes, and what I saw was fucking vampires" _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ "- What are you, faggots? - No, He's my son - You don't look chinese - Niether does he, he's japanese" _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ "DO NOT TRY TO RUN, Cause if you do I got six silver friends here and they all run alot faster than you do" Man bara måste älska dialogerna i From Dusk Till Dawn , så jäävla skön rulle, synd att uppföljarna suger vampyr kitch.
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
deca P-1 , vilken film? :P
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!
- Hamme the keys you cocksuckah - In english please! - Hamme the keys cocksuckah whatta fuuck... --- If I did have a tumor, I would name it Marla. Marla, the little scratch on the roof of your mouth that would heal if only you would stop tonguing it, but you can't.
But for what it's worth yo, I got no regrets
"The weekend has landed. All that exists now is clubs, drugs, pubs and parties. I've got 48 hours off from the world man. I'm gonna blow steam out of my head like a screaming kettle." - Human Traffic.
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
"- Hey Napoleon, what are you gonna do today? - I'll do whatever I feel like... goosh" Ni som inte sett Napoleon Dynamite gör det, fy fan vilken skön rulle alltså. Man bara mår hur bra som helst efteråt.
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
- i got shot! - were?! - in the fucking as!!! o nästan alla andra dialoger i 51st state e underbara :)
Suck me beautiful :D
EPF F17 - pulp fiction. suck.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ajuste glömde säga... Den första är från The Usual Suspects och den andra från Fight Club
But for what it's worth yo, I got no regrets
"I know what you're thinking. Did he fire six shots or only five? Well, to tell you the truth, in all this excitement, I've kinda lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question: Do I feel lucky? Well, do ya punk?"
put the pedal to the metal to the other metal iofs från futurama och ingen film men galet kul
all fire burns, little baby, you´ll learn
och när Hannibal pratar med tjejen i telefon "I do wish we could chat longer, but I'm having an old friend for dinner." rätt cleant ;P
haha.."å vem har skitit på dej då?"
Aldrig mer....
"The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon you."
Forumsignatur:
"Men Gunvald, känner du inte igen mig? Det är ju jag, jag som sköt din kompis!" Så jaevla bra
:.:: ::..: ::.::..: ..: ::. :..:: Denna rad är skriven med blindskrift
MistaDontPlay P20 "What are you gonna do today, Napoleon? Whatever I feel like I wanna do. Gosh!" hahahaha så jäävla sköön.
_Everybody_ underestimates the kick in the groin
bluesky P1 - där satt den! :D
deca P-1 :: hehe den är så jävla skön :P nån som orkar översätta den till svenska oxå? fattar inte allt :P
Forumsignatur:
bluesky P1 - njae. läste den delen i biblen förut. komme rinte ihåg vilket stycke bara. det är ju plockat därifrån om jag inte minns fel... grymmt bra iallafall! :D
deca, bluesky: är det inte heziekel nånting? Annars så kan man ju kolla undertexten till filmen, men man skiter ju i vad det betyder, det är ju bara "something cold blooded shit" som man säger till nån innan man mördar.
njut
"ta lax, det är dyrt, jag menar gott!" sunes fucking sommar, där har vi en film med citat. samma sak med bert den sista oskulden "jag säger att det är världens kanske bästa film"
Jag är starkat i världen
Explict P17 :: hehe joo det har jag inte tänkt på :P får kollar på www.undetexter.se och se ifall det finns nån bra översättning :)
Forumsignatur:
^^ bra :D koillar runbt jag också.
Hesekiel 25:1 7 Den rättfärdiges väg är omgärdad på alla sidor av de själviskas orättfärdighet och de ondas tyranni Välsignad är han, som i barmhärtighetens namn är de svagas herde i den mörka dalen för han tar vara på sin bror och finner de förlorade barnen Och jag ska hemsöka, och tömma min vredes skålar över dem som förgiftar och förgör mina bröder Och du skall förnimma att jag är Herren när jag låter min hämnd drabba dig." haha soft :D
Forumsignatur:
NICE :D:D:D
kryptonite Det där citatet är iof från julbordet i "Sunes Jul", en kunglig julkalender!
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
McShit - aaah så kanske det är ja. då har jag haft rätt hela tiden! har argumenterat det med mina vänner, de claimar att det är när håkan äter massa potatis i sunes sommar, jag sa att det var från julkalendern men gav efter pga osäkerhet. men där ser man "what do you call these?" "we call them ni-ni-nu-ne-no we call them wienerbroed." "no you don't."
Jag är starkat i världen
deca P-1 :: hehe ser att du har den på din sida oxå :P
Forumsignatur:
Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich. Kan ni den? - But why? - Because people who have no hopes are easy to control. And whoever has control has... the power! Den då?
bluesky P1 - japp. när du slängde upp den var det bara att kopiera och klistra in :D
de mest klassiska är ju: "You need people like me! you need people like so that you can point your fucking fingers and say, that's the bad guy"
finns självklart många klassiska, men detta fick mig på fall igår när jag såg Batman Begins: "It's not who we are underneath; it's what we do that defines us" ska inte spoila mer än så, men de som sett den vet förmodligen vad jag menar (när Batman säger detta) .. så tung replik
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
Ta inte livet för seriöst, för ingen kommer ur det levande. från någon highschool film.. minns inte vilken
http://marcedwardkhalil.blogspot.com/
"-You killed him! -I did'nt kill him. The bullit and the fall killed him." Vafan heter filmen?! "Paul, are you hitting my bitch?" Chris i Loser
My heart lives in my vagina.
en favorit är ju sällskapsresan den första.. "-Familjen Storch vänligen kontakta receptionen! -haha dom är säkert släkt med Gunde Svan - Ja, eller Magnus Uggla" sen har vi ju massa sköna citat från smala sussie. :) "fan, det är ju inte alla som får göra en film om sig själva utan att gå sängvägen" PölsaONE!
www.whoa.nu
"....and the reasons? there are no reasons. hwo need reasons when you got heroin." trainspotting
"-Won't you get fired? - I dont know, but I really don't like my job and... Im not gonna go"
"Hey fuck ass, give me a beer!"
What's this day of rest shit? What's this bullshit? I don't fuckin' care! It don't matter to Jesus. But you're not foolin' me, man. You might fool the fucks in the league office, but you don't fool Jesus. This bush league psyche-out stuff. Laughable, man - ha ha! I would have fucked you in the ass Saturday. I fuck you in the ass next Wednesday instead. Wooo! You got a date Wednesday, baby!
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
word purge
Var sak har sin vals
"WHOOOO'S THEEE BEEEEEEAAAATCH NOOOOOW?" Haha, The New Guy e så skön.
"Nån tysk försökte tränga sig före i liftkön och då blev farsan förbannad, du vet ju hur han är, så kallade farsan honom för Liftwaffe och sa att han inte kunde förstå hur man kunde vara så kaxig när man förlorat två världskrig. Och då knuffade tysken farsan." "Sa Göte allt det där på tyska?" "Nej, jag översatte." - cést la vie. chuck chuck
when I play doctor, I play to win
mdubbelc P22 inte för att vara sån men det var det mesigaste jag hört
"- jag hatar dig!" "- jaahaa?" //pappa rudolf