I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hjälp mig - Tecknad film titel?

Hobby & Fritid - Kultur & Media

   

2005-05-25 17:46

Hjälp mig - Tecknad film titel?

Hejsan alla Whoa användare!
Jo!, nu är det såhär att jag behöver hjälp med en sak, och skulle vara djupt tacksam om ni kunde hjälpa mig!

BTW

Igår satt jag och tänkte på gammla tecknade filmklassiker som man (iallifall jag) såg på när man var liten. Jag kom fram till en film som jag dock inte vet titeln på och det är därför jag vänder mig till er här inne på Whoa som sagt. Jag ska försöka ge er en så bra beskriving som möjligt.

Denna film handlar om en människa (tror jag) som blir en katt eller något liknade djur. Han blir typ "kung" i Las Vegas och rösten till denna varelse spelas av "Jerry Williams". Det är fett gryma låtar i filmen och jag tror den börjar med nån slags bongårds liknande miljö. Det enda namn jag får fram nu som kan ha nått med filmen att göra att "Kockedoodle" eller hur d nu stavas =).

Skulle som sagt vara djupt tacksam för alla seriösa svar som säger vilken film det är!

Tack på förhan! Bläss!

Gött gött