I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

A Mighty Wind (2003) *lite spoilers kanske*

Hobby & Fritid - Kultur & Media

   

2005-04-28 21:58

A Mighty Wind (2003) *lite spoilers kanske*

www.imdb.com

Plot:

When folk icon Irving Steinbloom passed away, he left behind a legacy of music and a family of performers he has shepherded to folk stardom. To celebrate a life spent submerged in folk, Irving's loving son Jonathan has decided to put together a memorial concert featuring some of Steinbloom's best-loved musicians. There's Mitch and Mickey, who were the epitome of young love until their partnership was torn apart by heartbreak; classic troubadours The Folksmen, whose records were endlessly entertaining for anyone able to punch a hole in the center to play them; and The New Main Street Singers, the most meticulously color-coordinated neuftet ever to hit an amusement park. Now for one night only in New York City's Town Hall, these three groups will reunite and gather together to celebrate the music that almost made them famous.

Nå vad tycks om denna "mockumentary"? Jag skrattade så jag grät åt Fred Willard som spelar bandets manager! Flera sjukt roliga scener. Rekomenderas om man gillar humor som typ Spinal Tap eller serien The Office . Kul att veta kanske är att Harry Shearer som gör rösterna åt bla. Ned Flanders, Montgomery Burns, Smithers, Principal Seymour Skinner, Kent Brockman mfl. i The Simpsons är med.

Helt klart min typ av humor! Kan även tipsa om filmen Best in Show av samma regissör! Samma typ av humor där med. Hehe där Fred Willard spelar komentator på den stora hundutställningen. Han är fan grymt rolig helt enkelt.

"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"