I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Favoritskådisar just nu

Hobby & Fritid - Kultur & Media

   

2005-04-10 21:42

Favoritskådisar just nu

ja vilka i den stora soppan av dåliga hollywood skådisar tycker ni gör ett bra jobb just nu? vill gärna se nån form av motivering också. här är några av mina favoriter.

Willem Dafoe
Han har gjort många riktigt bra roller och även om filmerna han är med i inte är de bästa alltid så gör han i princip alltid ett mkt bra jobb. Han är ruggigt bra som Max Schreck i Shadow Of The Vampire, han har gjort bra roller i plutonen, American Psycho & Född de nfjärde Juli. Han är det starkaste kortet i Boondock Saints och han var klart den mest underhållande i Life Aquatiq.

Christian Bale
Framförallt är hans porträttering av Patrick Bateman i American Psycho en av de bästa skådespelarinsatserna jag vet. Det mesta andra jag sett honom i har han varit riktigt bra i också, skall bli kul att se hur han står sig som batman till sommaren.

Steve Buscemi
Har många fina biroller i bröderna Coens filmer, han är bra i Reservior Dogs & Big Fish, ja i nästan allt jag sett faktiskt. Min personliga favoritroll som han gjort är nog hans roll i Ghost World.

Sen har vi ju även Johnny Depp som jag gilalr mkt, men det känns inte som att jag behöver motivera det så mkt, då nästan alla känner till och diggar honom.

Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!