I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

ghettoblaster(Don't Be a Menace to South Cent.....

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2005-04-05 08:58

ghettoblaster(Don't Be a Menace to South Cent.....

Hejsan vad heter första låten i den filmen?
när texten o allt kommer ibörjan

.................................................................................................... <- Ett hundra punkter.

2005-04-05 12:44
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!

2005-04-05 22:33
Låten i början är:

UGK, Lord Jamar & Keith Murray - Live wires connect
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-04-05 22:34
Burnedsoul tror att det är wu tang- winter warz du letar efter. tror den heter så i alla fall. minns inte.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2005-04-05 22:53
Kaneida don´t know. Jag sökte på wu tang för några år sedan och fick den låten då när jag letade efter den så...
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2005-04-05 22:57
Kaneida jag är inte dum i huvudet. Det vet jag väl mycket väl att han ingår. Sluta jiddra! :P

2005-04-05 23:29
Winter Warz är en Ghostface Killah -låt.

Ghostface feat. Cappadonna, U-God & Masta Killa. Från albumet Ironman (1996?).. däremot vill jag minnas att låten bara spelas i slutet av filmen!
MIXTAPES: www.djcrilloh.com

2005-04-05 23:38
chrill-oh nej när de bakar tårtan också

2005-04-05 23:42
ah, glömde Raekwon på hooken.

det där är ju Cappadonna's mest 'kända' vers.. sjukt bra.
MIXTAPES: www.djcrilloh.com

2005-04-05 23:48
kaneida ok tack.

2005-04-05 23:49
ahh, äntligen en tråd om denna filmen, jag måste bara ha den låten när hans farmor röker på där hemma, den är sååå underbar, nån som vet?? jag har kolla soundtracket och letat men har ej hittat :((((((
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."

2005-04-05 23:50
Fatceasar det är introt till winter warz.

2005-04-05 23:51
hmm, fattar inte så mycket, men kan du berätta mer?? detta har plågat mig i många år :(

2005-04-05 23:55
Fatceasar låten som spelas när grandma röker en feting är introt till winter warz. hur ska jag kunna förklara det mer ingående?

2005-04-05 23:56
ok, får kolla upp det, tackar såååå mycket

2005-04-05 23:58
no probs.