I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vad fan heter filmen??????

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2005-04-03 00:48

Vad fan heter filmen??????

jag försöker få reda på titeln till en film jag såg för typ flera år sen på trean :D..
Den handlar typ om två bröder som är skatare som hamnar i Yellowstone och typ förstör allt för att dom är så värdelösa som parkvakter.. sen finns det någon jävla galen forskare som vill använda grävlingar för att typ spränga skogen..
Lite som Bio-Dome fast i en skog....

hjälp!

Now there's a million years between my fantasies & fears

2005-04-03 00:58
Fan är du säker? hittar den inte ens på imdb

2005-04-03 01:00
okej.. det var ju värsta komedin, på imdb, och typ andra sidor kommer bara en jävla actionfilm upp

2005-04-03 01:06
2die4 F30 :
den du tänker på är nog Prayer of the rollerboys

www.imdb.com
"Do nothing which is of no use."

2005-04-03 01:09
Nejmen förfan :D Den utspelar sig typ under 90-talet och handlar om två luffiga bröder som typ börjar jobba som parkvakter pga några brudar...! Fan den där framtidsfilmen lär ju inte ha några jävla grävlingar i sig!!!! :D

2005-04-03 02:19
Jag vet precis vilken film du menar. Den gick på ZTV för nåt år sen eller så. Jag har för mig att den var riktigt dålig och att jag därför inte såg hela...eller att den var riktigt dålig men jag såg den ändå för att jag hade så inihelvete tråkigt. Jag har dock för mig att det inte var grävlingar, utan murmeldjur...men nu kanske jag är helt borta.
De två huvudpersonerna blir typ skogsvaktare, och så kommer en massa scouter, och de tvingas hänga på. Eller nu kanske jag blandar ihop två filmer. Skitsamma. Jag minns ej vad filmen heter, hursomhelst.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-04-03 12:49
Fleppo2
haha ja det är den! Murmeldjur var de! men vafan hette den? :D

2005-04-03 13:26
Nej det är inte den.. Det där är nog den andra filmen som Fleppo2 snackade om. Dend är jävla skit filmen jag letar efter handlar om två bröder som är skatare och typ börjar jobba på en park för att impa på ett par brudar!

2005-04-03 13:40
Kaneida:
Nej, den är det inte. Filmen som jag är helt säker på att det är som BORBAS söker är en film om två unga, korkade män som bla bla bla. En typisk dålig buddy-komedi, alltså. Typ som Men In White...fast i naturen och utan sci fi-element.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-04-03 14:41
mainec P24
Hahah yess, de måste vara den där! :D

TACK!!!