I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Din Videobutik, Priser

Hobby & Fritid - Kultur & Media

   

2005-03-30 21:05

Din Videobutik, Priser

Var nyss nere på stan och hyrde två filmer.

Jag är medlem i den filmkedjan så jag tog med mitt kort och mina pengar för att bunkra upp för en mysig lill lördag.
Jag hyrde en ny och en gammal film i form av 'Hot Chicks' och 'The Ninth Gate'. Gräddet på moset hade tänkts vara en Cola, två bilpåsar och en chokladkaka.

När jag väl går fram till kassan, lägger fram varorna, medlemskortet och öppnar kortet säger horjäveln i kassan;

"Det blir 160 kronor tack!"

Jag fick lust att hoppa över kassan i gammalt manér och slå sönder expediten. Hur i helvete kan två filmer samt lite godis kosta så pass mkt?

Känns inte så ytterst roligt att spräcka 2 hunkor på lite film när inkomsten/Månad är 950:-

Är det någon här som har en lika keff videobutik, eller som upplever samma problem, eller som rent ut sagt kan skryta om att det kostar 50:- sammanlagt hos er?

Dela med er!

I'm Superman! King fucking Kong! I can pick you up and throw you a million miles. I'm number one. Number fucking one. I'm number one. Number fucking one. Number one! Number one! Number one!