I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Till alla som Älskar "Modus Operandi"

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2005-03-21 18:13

Till alla som Älskar "Modus Operandi"

Jag frågar er följande:

Vad heter låten i slutet av filmen. När det är en tjej som sjunger snabbt och härligt. Jag har sökt och längtat efter att få tag i namn på kvinnan eller låten. Den är så himla underbar.

Jag är kär i den.

Säg mig, Kan ni hjälpa mig?

"I got a timemachine, use it to insult you mom and fuck with her childhood" -Edan

I was born as a beautiful man, but the uglyness is powerful, i do what i can! - Vinnie Paz

2005-03-21 18:14
Till alla som inte vet vad det är för film så meddelar jag att det är en skaterulle från "Transworld" vi snackar om.
"I got a timemachine, use it to insult you mom and fuck with her childhood" -Edan

I was born as a beautiful man, but the uglyness is powerful, i do what i can! - Vinnie Paz

2005-03-21 18:33
I Credits vet jag att det är "Atiba - Ahhh Yeah 4" i alla fall. Men efter den så kommer det en låt som börjar typ "Nothing right". Man skulle kunna tro att den heter så då tjejen som sjunger säger så ofta i låten men hittar ingen låt som heter så.

Någon som har någon annan idé?

2005-03-22 22:23
Please...

2005-04-09 06:43
Nu har jag till och med skickat mail till "Transworld" för att fråga vad låten heter i slutet av MOdus Operandi, men jag fick aldrig något svar tillbaka. Kan inte ni hjälpa mig att skicka mail till dem? Och fråga. Den är ju så bra. Jag vill verkligen veta vad den heter. Detta uppdrag är vad jag lever för just nu. Jag måste ta reda på vad den heter.

Är det ingen som känner igensångerskan åtminstone? Så man vet var man ska börja.

2005-04-12 06:39
Går det verkligen inte att ta reda på?