Alien Vs Predator
Nu vill jag att ni skiter i hur det gick i filmen och istället lägger fram några egna sköna argument om vem som är grymmast. Alien eller Predator. Vilka filmer är bäst? Alien serien eller Predator 1 och 2, varför? Vilken enskild film är bäst av alla och varför? Aliennördar mot Predatornördar! Ta ställning och disskutera och arumentera för din sak. Sov inte på det för det är klart att alla fans är sugna på det här!
"Mmm...purple"
Jag måste säga att jag e svag för Predator. Men Alien filmerna är ju mycket bättre.
vi kan säga att alien är en grottmänniska, då är predator från 3000-talet.. predator knäcker alien närsomhelst, dock så plockar alien folk mycket mer spektakulärt.
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
Lätt älgen, den råa ondskan bara, den perfekta varelsen. Rådjuret är ju lite småmesig med en massa krimskrams vapen.
Alien knäcker alla, samt predator och marinsoldater! Predator är beroende av sin teknik medans alien är den perfekta mördarmaskinen.. Perfekta i alla avseénde..! Alien är den ultimata livsformen som även skulle vinna i längden, eftersom det alltid finns nånting kvar, nåt ägg eller någon som är infekterad. Predator leker bara överlägesen med sin camouflage dräkt och lasersikten och medicomp, bläch!
Coke is for kids and faggots, do meth and diee!!!
fan predators äger ju, finns det något mer pimp än att glida runt i sitt rymdskepp och döda sakef för att de e kul.
loosage!
Ja, att föröka sig genom människors död.
de e ju löhligt, vad händer om de inte finns några människor då? då var det kört det var ju synd.
loosage!
Hehe, så här ska det se ut.
"Mmm...purple"
tyckte filmen var helskön! våldsam och mörk... lite mer predators skulle dock inte skadat! ser fram i mot en uppföljare!
du tror du ä så jääääääää, men du är mer uuuuuuuääääääää
ludnis P19 Är du sjuk? Borde fanimej vara olagligt att ta två av TV historiens största science fictions skräck giganter och göra en tam och hel kass rulle för personer under 12 år! Nej för fan! Blir förbannad, borde vara skottpengar på personerna som låg bakom denna film! Alien vs predator är en ren jävla skam för både serierna men att det handlar mer om Predators och deras kultur än Aliens, vilket jag tycker är en ren jävla skandal (alienfanatiker som jag är.), de handlar till och med mer om Människor än Aliens... Ja, Aliens hade helt klart den anonymaste och minsta rollen i detta triangeldrama, de bara var där, inge mysterium hur de kom dit(annat än att Predators dragit dit dem), ingen fördjupning alls i hur dem fungerar eller nått. Alien krossar predan, punkt! paul andersson som står bakom denna film säger själv att han är en "stor" fanatiker till serierna, men det verkar som att han verkar vara en STOR predator fanatiker och inget annat, hoppas nu på en framtid med mycket predator och ALIEN där paul inte har ett skit med filmerna att göra, HÄNG gubben!
Men nej åå! Predator är en ful patetisk varelse som är drabbad av materialitet. Utan sina fula små hantverk så skulle den inte stå någon chans.
men fan predatorsarna i filmen var ju helt patetiska, 2 tredjedelar dog ju efter typ 5 min, och den sista var löjlig, okej om de hade kommigt 45 st aliens o tuggat på dom men att en alien kan döda 2 st predators känns ju lite väl löjligt. ska ju vara självklart att alienen får smisk 1on1 ju
loosage!
Harry_Svart P0 Håller med helt, var grymt besviken och förbannad på paul andersson, när jag gick ut från biografen.
Pancho_Khan P23 Jo, du menar "Predator the Hunter" som även jag tycker är mycket bättre och smartare än "Predator 2". Men att återigen få se "Predator the Hunter" ska man nog inte hoppas på för mycket, men lite går ju:).
Kul att folk tar ställning =) Fråga! Den sista predatorn, som sammarbetar med tjejen. Är han överordnad eller allmänt bättre än dem andra på något sätt som man borde veta om? Jag reagerade själv på att en Alien i mängden tog ut två predators helt själv. Dom var helt värdelösa och kändes mest som två springpojkar till den tredje.
"Mmm...purple"
Kom igen nu!
"Mmm...purple"
Att se Alien vs Predator var som att sitta och stirra ned i en sandlåda i en och en halv timma!!!
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
Nosferatu P24 Nej, filmen var ingen höjdare, speciellt om man redan innan va en alien/predator fanatiker så va denna som sagt en ren besvikelse, men överdriva behöver vi ju inte göra.
Ser fram emot en eventuell uppföljare. Jag tyckte den lilla "Predalien" i slutet verkade riktigt mysig!
du tror du ä så jääääääää, men du är mer uuuuuuuääääääää
ludnis Tänk nu efter innan du önskar dig för mycket ;)
"Mmm...purple"
Ingen mer?
"Mmm...purple"
lika bra typ... fast ALien filmerna är mer spännande.. iaf 1 och 2
Kauf Vad är det du vill :).
Vetinte Vet inte, att disskusionen ska gå fortsätta kanske ;)
"Mmm...purple"
Och ändå är dom överlägsna individuellt. t ex som när en liten Alien plockar ut två predators i filmen...
"Mmm...purple"