The Ultimate Fighter [SPOILER]
Är det någon här som följer amerikanska dokusåpan The Ultimate Fighter? Jag började titta för några veckor sedan efter att en polare berättat om hur jävla löjliga deltagarna var (pratar om sig själva i tredje person, skryter, skvallrar osv). Serien går ut på att ett gäng mer eller mindre skumma typer delas in i två lag och slåss mot varandra för att avgöra vilka som ska få vara kvar. Två vinnare kommer i slutändan få ett UFC-kontrakt. De bor tillsammans i ett hus i Las Vegas och fokuserar helt på tävlingsmomentet eftersom de inte har tillgång till TV, böcker, musik eller annan yttre stimulans. Jag fastnade för serien som blir allt bättre. Förra avsnittet var verkligen bra. Min favvokaraktär kom tillbaka till programmet efter att ha åkt ut 2 avsnitt tidigare, allt är som vanligt igen:) Han är typ den enda som är rolig att se så det var skönt att han inte var borta så länge. Här finns lite info för den nyfikne: www.theultimatefighter.tv www.tvtome.com
I'm a writer, a poet, a genious, I know it I don't buy cheeba, I grow it www.eyegasm.se
|