I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ge mig filmtips för fan!

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2005-03-02 22:59

Ge mig filmtips för fan!

Nu är det så att jag är ledig imorgon för första gången på länge. Jag tänkte fira det genom att gå upp vid 12snåret nån gång och glo på en härlig rulle samt avnjuta en himmelsk frukost.

Frågan är bara vad jag ska se? Tänkte dra på en tankning nu på kvällen och är i desperat behov av tips. Ska helst vara en lagom hjärndöd film. Inget ukrainskt episk drama från 1895 men inte heller en überdålig Dolph Lundgren actionrulle. Tankade Constantine idag men den va i ruskigt dålig kvalle och inget jag tänker bemöda mig att se.

GOGOGO gl hf

"Och Paris Hilton skulle kanske valt att hålla sig borta från bioduken. Hennes insats i "House of whacks" gav henne en Razzie Award för årets sämsta kvinnliga biroll. "

2005-03-02 23:02
Se "Håll Käft" någon ny fransk film med han från Leon.

2005-03-02 23:11
Jisatsu saakuru/Suicide Club har den bästa introscenen någonsin, det är ju alltid nåt iaf ^_^
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2005-03-02 23:15
Där satt den! Varit sugen på att se den förut men hade totalt glömt av den. Tackar och bockar Misery_chick imorgon blire suicide club!

Sluta inte ge tips för det, jag är ledig på fredag också! ;O
"Och Paris Hilton skulle kanske valt att hålla sig borta från bioduken. Hennes insats i "House of whacks" gav henne en Razzie Award för årets sämsta kvinnliga biroll. "

2005-03-02 23:18
Pulp Fiction!
Om det vore så roligt att arbeta som många påstår, så skulle borgmästaren hugga sin ved själv.

2005-03-02 23:21
Du bör inte gå miste om mitt tips SakiSaki :D

2005-03-02 23:22
SakiSaki P19

så lite så, och om du gillar vridet asiatiskt så kan du ju se uzumaki, battle royale 1 & 2 och guinea pig: mermaid in the manhole om du inte redan gjort det
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2005-03-02 23:26
A Clockwork Orange
http://www.last.fm/user/Ayanamii/

2005-03-02 23:43
friday,next friday, half baked,dum dummare, scary movie 3, lilja 4 ever, kids, boyz n the hood, mafia bröder, scarface, nattbuss 807, sökarna, how high, blue streak, training day

där har du en liten lista på lite sköna rullar du kan tanka...
en död moderat är en bra moderat

2005-03-03 00:35
Stranger Bra film, det är det verkligen, en favorit. Men kankse inte en film att börja dagen med ;)
http://www.last.fm/user/Ayanamii/

2005-03-03 14:10
requiem for a dream. sjukt bra imdb.com
Opinions are like rap careers, everybody's got one.

2005-03-03 18:10
EmCee_Skunk

Lustigt, du nämde tre av dom sämsta filmerna jag någonsin sett.