Snygga skådespelerskor
Jag vet att det har funnits en tråd förut men hittade den inte. Vill starta en ny så man vet vilka filmer man ska se på. Så skriv gärna och länka gärna en bild
nina gunke
människorna i min tillvaro är som glasdörrar antingen ser jag igenom dem eller så öppnar jag dem och går igenom
Hehe okej, lite oldschool, det gillar vi
hon e nice xD skilda världar säger ja bara!
människorna i min tillvaro är som glasdörrar antingen ser jag igenom dem eller så öppnar jag dem och går igenom
det är ju typ ett krav att man ska vara om man är stjärna från usa iaf... så typ alla.
och du tycker som alla andra?
N I N A G U N K E
Jessica Alba, som vanligt utan konkurrens. För övrigt äger Dark Angel, hade definitivt kollat på serien även om hon inte var med :)
Look with your own eyes - See with your own mind
Grejen med Jessica Alba är att hon ALLTID ser bra ut. Har sett diverse paparazzibilder tagna på henne... då "vanliga" kändisar ser horribla ut... men hon ser lika gudomligt vacker ut på dem också. Nästan skrämmande tbh ^^
Look with your own eyes - See with your own mind
Monica Belluci
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
PenDragon P20 Japp har aldrig sett en "dålig" bild på henne..
Skäms du inte?
Liv Tyler, Natalie Portman, Monica Belluci... så got damn heta asså!
Straight outta Hägersten!!
Lindsay Lohan.
Om det vore så roligt att arbeta som många påstår, så skulle borgmästaren hugga sin ved själv.
catherine bell jennifer garner =)
Opinions are like rap careers, everybody's got one.
Winona är snyggast. Vem är Monica Belluci?
Monica Belluci är THE SHIT! hon har varit med i lite hollywoodrullar o sen ett gäng franska o italienska filmer typ.. har setts i Matrix, Irreversible, Tears of the sun (heter den va?) och lite annat..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Min bild är... för mycket naket kanske?
isabella scorupco, charlize theron angelina jolie
Jessica Alba e ju klart överskattad. Monica bellucci e vacker tex. även Cathrene Zeta Jones. finns ju fler.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
I was delighted to se att någon annan också tycker catherine bell trodde jag var ensam.
Grejen med Jessica Alba är att hon ALLTID ser bra ut. Har sett diverse paparazzibilder tagna på henne... då "vanliga" kändisar ser horribla ut... men hon ser lika gudomligt vacker ut på dem också. Precis därför som Jessica Alba bör nämnas:
/Jessica%20Alba%20-%20Miam i%20Beach%20% .. Alba 1 Scarlett Johansson måste nämnas...
Salma Hayek har jag varit förälskad i sedan Desperado
Hayek 1 Många andra är ju också vackra...Får man bara välja en av de tre jag sagt nu så väljer jag just i denna stund Scarlett Johansson...
Skåne!<br>"Ninka! hon hjälper ju tjuvarna att spana ju!"
Det var ju fan...Alba och Scarlett bilderna är tagna från
www.purelymag.com där ni kan hitta dem i scroll menyn till höger...Alba är paparazzi från miamibeach och Johansson är från Jay Leno...
Skåne!<br>"Ninka! hon hjälper ju tjuvarna att spana ju!"
Alyssa milano och Rose McGowan...mums Jag skulle snoppa dom båda.
--- "If you shoot me in a dream, you better wake up and apologize" --- -----------------------------... JeeVee'ouS ...-------------------------------------------------http://www.myspace.com/gatomalo84----------------------
Naomi Watts gillar jag..ingen ren skönhet men hon har nåt visst tycker jag.
http://duckdown82.tumblr.com/
Whoopi Goldberg ;)
--- "If you shoot me in a dream, you better wake up and apologize" --- -----------------------------... JeeVee'ouS ...-------------------------------------------------http://www.myspace.com/gatomalo84----------------------
Scarlett Johansson när hon spelar i Lost in Translation . FAN vad söt man kan vara!
smo
Rosario Dawson, dom ögonen är inte att leka med..
"Det är som att sparka boll mot ett plank, det är kul ett tag men det håller inte i längden." Cobra angående onani
Naomi Watts är snyggast!
skulle ge vad som helst bara för att få träffa henne!!
Naomi Naomi Naomi
if hiphop is dead call me ghost in the flesh
måste även posta denna bild på Naomi Watts.
hon är så jävla sexig på den :)
Naomi
Angelina Jolie utan tvekan