I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Japansk tjejwrestling

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2005-01-09 22:15

Japansk tjejwrestling

Satte på 2an igår ganska sent för att kolla läget. Där var det några kanska kraftiga japanska damer som pucklade p varandra riktigt ordentligt i en ring. Inte alls som amerikansk showwrestling utan här var de riktigt hårda tag som gällde. Vad var detta? såg ej från början.

BANG!

2005-01-09 22:21
haha. jag såg också det.
men det var skumt för efter hennes match frågade
någon journalist henne om "vilken favorit brottare" hon hade.
fast det kanske inte alls hade med saken å göra?

men de verkar ju märkligt å fråga typ stefan holm vilken förebild han hade inom cykling när han var liten och började med
sin friidrott lixom?

2005-01-09 22:29

Det var helt galet. Slag och sparkar och ddet verkade ouppgjort vem som skulle vinna en match
BANG!

2005-01-09 22:30
men när brudarna slogs med varandra - de var ju ingen som "gjorde illa sig" verkade det som - förutom att den gröna badräktskvinnan gjorde illa armen lite.

men de flesta slagen såg fejkade ut tyckte jag?
så mycket stryk kan man väl inte ta emot?

2005-01-09 22:32
virre:
ok, såg aldrig när någon nämnde namnet. därför : )

2005-01-09 23:42
fingal P18

det var fanimig något åt kvinnohållet
BANG!

2005-01-10 12:19
gaea girls heter programmet och ja, det är en repris från tidigare i höstas.

tycker att det är riktigt nice, fan vad stryk de måste tåla. och så kan man fråga sig varför den där keffa bruden som det handlade om vägrade att ge upp (även fast det var det hon gjorde hela tiden)?
en smäll, en duns... och en hink att blöda i<br> <br> © VARGFLÖJT 2001-2008

2005-01-10 16:43

lillflickan som åkte hem efter typ 1 dag hade ju inte där att göra alltså
BANG!

2005-01-10 18:05
Virre

Bara så du vet så slåss och sparkas de på riktigt i japansk wrestling, men vinnaren i matcherna är precis lika uppgjort som i tex WWE.

2005-01-10 19:35
Små glodde jag också lite då och då..
Hon stog där blodig i ansiktet och babblade något om att det var hennes tur nu eller nått i den stilen, vad hade hon gjort med motståndaren??

LittleJohnny
Haha sjuuuuukt
Pack! Pack! Pack!

2005-01-10 19:51
den här dokumentären va helt sjuk!!! de fanns den där blonda läraren som va så jävla oshysst mot alla! fan, jag vet än inte om de va en tjej eller en kille! den här dokumänteren va grym o störd som fan hur som haver.
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night

2005-01-11 00:40
Jag såg när det gick förut.
Vill bara påpeka det att träningar och matcher är två olika saker.
Dom sparkarna hon fick i ansiktet var under träning i nån slags sjuk härdningsprocess för att klara av att ta steget till match.
Väl framme vid matcherna var slagsmålen betydligt snällare och liknade i högre grad det man kan se på WWE.
Men det var en intressant dokumentär, tyvärr nästan helt förbisedd och jag tycker att det var tråkigt att ha missat reprisen.
Historien om lilltjejen som kom i sällskap med morsan var riktigt sorglig. Hon hade drömt om detta hela sitt liv och så var alla där dubbelt så stora som henne, och man visste att dom skulle knäcka henne och bryta ner henne på nolltid.
dom k�rde upp sina benh�rda kn�n mot l�ret eller skinkan: mjukdelarna. Kanske var det puberteten, f�r mycket k�thet, f�r mycket �ngest?

2005-01-11 02:16
jag hade inte bangat för att slappa den feta chefskinesen...fy fan vad jag hatar henne.
They have gun control in Cuba. They have universal health care in Cuba. So why do they want to come here? – Paul Harvey<br> ___________________<br>

2005-01-11 11:22
rohdin, hon e japan, inte kines:P
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night

2005-01-11 12:45
Det ÄR amerikansk showbrottning fast i japan!
träningen är mkt hård. FAST i japan kör de oftast mkt stiffare än i usa (iaf ser det så ut) o gaeas träning är fan hårdare än männens typ.

aja, det e shysst iaf. riktigt kul o se på, fast har bazra sett en show hehe =)
tycker iaf det e mkt coolare med gaea-stil på brottningen, än vad det är med tex wwe´s tuttflickor som går bra and pantiesmatcher...
mkt mer stil o klass på japansk tjejwrestling. där handlar det om tuffhet och mod, i usa handlar det om vem som e snyggast typ.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-01-11 22:45
Princess_S F20

Undrade just vart fanken du hade tagit vägen.. jag menar det är ju wrestling vi surrar om!=)
BANG!

2005-01-12 00:44
Warnoless:
hehe ja....

me addicted :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-01-12 00:44
tror dom skriker för o skrämma mtståndarn......dom skriker ju alltid i karatefilmer o sånt. typ

2005-01-12 11:58
när de kommer till karatefilmer o sånt så skriker dwem fördmodligen för att få ut sina krafter på bästa möjliga sätt.

2005-01-12 13:32
borde man itne koncentrera sig på o sparka så hårt man kan då, istället för o göra ett ljust "hoaaaa!-skrik då?

2005-01-12 15:49
de e de dem försöker göra, skriket e bara hjlp medel på traven för att uppnå så hårt slag som möjligt.

2005-01-12 16:07
aha okej... hehe då vet jag =)

2005-01-12 17:31
den var riktigt schysst