I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-11-29 02:44

Vilken film ? ? ?

Jag såg en film för typ 2 år sen, sent på 4:an, den började vid typ 3 på natten, fett skumt. Iallafall, jag har ingen aning om vad filmen heter lr vicka som e med i den så nån här kanske vet vicken d är.
Filmen är från 70-talet och handlar om en snubbe som går på college (lr highschool whatever) han e typ som jason biggs i american pie, svårt att fixa brudar och hela den biten.. han blir vän med rektorn i skolan som typ drar upp alla fräscha brudar i skolan till sitt kontor och knullar dom... sen försöker rektorn lära upp snubben att fixa tjejer, så rektorn säger till snubbens mattelärare som e tjej och fett snygg att hon ska börja gå hem till honom på privat lektioner... snubben sätter på sin lärare... hehe låter fett skumt men d e ju alltid dom stora grejerna man kommer ihåg :P sen i slutet så blir typ rektorn ertappad av nån när han precis ska få en avsugning av nån elev... Filmen va bra som satan kommer jag ihåg iallfall.. Jag har för mig att den hette "Go get em tiger" men jag hittar inget på google lr imdb..
Så om nån känner igen nåt jag skrivit och vet vad filmen heter så blir jag glad ! :D

p.s har fan för mig att Burt reynolds spelar rektorn =/.. ska kolla imdb :P

pejs

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.