Mer info m.m. om Liftarens Guide Till Galaxen
movies.yahoo.com Har inte kunnat kolla på trailern för jag sitter på jobbet, men Marvin ser ju riktigt miserabel ut haha
Taikon - The Bastard Formerly Known As Mad-P "What was your dick doin' in the milk man..."
hahaha, jo, han ser ju störtskön ut
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Oj, coolt! Blir lätt en bioomgång för mig. Bara jag som tror att Mos Def blir en klockren Ford Prefect? Man föreställde sig inte Prefect mörk men ändå toppenbra!! PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"
är dock lite tveksam till Sam Rockwell som zaphod, i mitt huvud är han helt fel.
Misery Chick: Du kan vara lugn, han spelar huvudet som inte pratar?? PZ
Men Zaphod ska vara tjock känns det som... PZ
soulable P19 vem gör andra huvudet då?
soulable P19 håller med, han ska vara bra mycket fläskigare, och äldre
Misery Chick: John Goodman!!! PZ
soulable P19 njäää, goodman ser enligt mig för snäll och icke-vansinnig ut.
haha jag har alltid föreställt mig Zaphod som Zapp Brannigan i Futurama (antaglien pga att namnen är lika) fast med två hövven :D
Wassenius P19 antar att du såg futurama innan du läste guiden?
Misery: Mää!! Han kan ju se arg ut... PZ
soulable P19 inte på rätt sätt, han ser ju fortfarande ut som en snäll farbror, fast arg.
Misery Jupp. Är på sista boken paralellt med att jag samlar på mig alla Futurama-boxarna. Så det blir glo på Futurama varvat med läsa Guidens. Börjar få svårt att skilja på de två ibland :) Men Matt Groening måste ju ha tänkt åtminstone lite på Zaphod när han skapade Brannigan, det är jag helt övertygad om. Samma sak med Kif - Marvin typ... det är min teori.
äh. Zaphod ska klart se ut som han gör i serietidningen som gick i Magnum för en massa år sen. Lite ansrängt deffad, blond, man hockyfrilla/or och röda panband. helt lysande.
"i worship a god with an elephant head" /King Mob
Men jag vill se en bild på guiden. Hur ser den ut? det är tråtts allt denna bok som är det viktigaste.
"i worship a god with an elephant head" /King Mob
vet nån lite mer info om filmen... när den är klar och när den kommer att gå upp på bio o.s.v. är det bara första boken eller??
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
Äh Mos Def som Ford.. Filmen känns ju helt körd.. marvin ser svintråkig ut också.. Alldeles för typ komisk eller vad man ska säga.. Hjärtat av guld är jag rätt säker på beskrivs helt annorlunda än en jävla boll.. Men största problemet i mina ögon är lätt Mos Def som Ford.. Ford ska vara en spinkig vit bekymrad engelsman, ni vet en riktigt klassisk engelsman, lite rödlätt och ganska ful.. Fy fan..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bilderan är väl bara utkast? känns fel än så länge iaf. tror det kan bli mer liv runt den här filmen hur saker och ting ska se ut än om Sagan om ringen filmerna.
Adam och Eva
Gaaaah! Jag fick hjärnsläpp.. Tänkte att Mos Def spelade Arthur Dent.. Som Ford Prefect känns han faktiskt ok.. Han som spelar Arthur passar ju perfa..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.