I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Famely guy och stuie

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2004-11-03 16:43

Famely guy och stuie

Frågan är ju den förstår den övriga familjen, förutom hunfen vad stuie sejer? Ibland värkar de ju som om fadern förstår men ibland inte?

2004-11-03 17:27
Ibland förstår vissa vad stewie säger, ibland förstår andra vad han inte säger, ibland förstår de första vissa inte alls vad han säger, i andra fall förstår ingen varför han inte säger nåt.. Men oftast så förstår dom inte vad vad han säger, men ibland så gör dom det.. det är en jävla cirkus det där.

2004-11-03 17:28
LOL bra fråga men här e svaret..

alla förstår stewie men ingen bryr sig om honom eftersom han är ett barn endast brian (hunden) har förstått att stewie är smartast i hela familjen och förstår att han menar allvar medans som sagt.. familjen inte bryr sig om stewie eftersom dom tror att han t. ex bara säger det han hört från tv osv.

------------------------------
lite rätt stavning åt dig =/
-----------------------------

stuie´= stewie

famely guy = Family guy
-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.

2004-11-03 17:40
Ett forum med ett automatiskt rättstavningsprogram hade suttit fint.
http://www.myspace.com/dirtydonline

2004-11-03 19:25
haha okej, tack för svaret:) Vet att jag stavar helt åt helvette:P

2004-11-03 20:56
Eller som ett av avsnitten slutar: "So, does the family understand what the baby says, or what?" (fritt citerat ur minnet)

2004-11-03 22:38
Tror inte att det är som Bakelse1 P3 säger, om det är så att du är säker får du gärna hänvisa till nån källa...

Jag tror att ingen utom hunden förstår honom, de andra hör bara "bebisspråk" typ blaglablebla...
Skåne!<br>"Ninka! hon hjälper ju tjuvarna att spana ju!"

2004-11-04 01:24
Jag tycker att det är som Bakelse1 P3 säger......

2004-11-04 09:50
i ett avsnitt pratade han med en vuxen som såg lite fundersam ut, då säger han "what the hell" och börjar prata bebisspråk varpå den vuxna blir glad och nöjd
jag tror därför på Bakelse1
(nä du, hiphopkultur går för högkonjunktur)<br> vad är en droppe blod där borta där vår olja läcker?<br>